hvornår fortælle det til lederen?? HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Clisolka

Første gang fortalte jeg det da jeg var omkring 7-8 uger henne - pga. at jeg var ret dårlig... Men jeg mistede et par uger efter... Her 2. gang fortalte jeg det efter NF-scanningen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

spj

Første gang fortalte jeg det omkring uge 8, tror jeg det var. Her anden gang var det først omkring uge 14-16 de fik det af vide på mit arbejde.

Grunden til at jeg ventede så længe anden gang, er at min chef har været rigtig sur i lang tid, så gad egentligt ikke snakke med hende også skulle jeg også lige have min sommerferie godkendt af hende inden hun fik det af vide. Ellers er jeg ikke sikker på, at jeg fik lov til at holde 4 ugers sommerferie, så jeg ikke skal tilbage inden barsel.

Anmeld

9. juni 2012

LR85

Anonym skriver:

Hej 

jeg er virkelig i tvivl om hvornår jeg skal fortælle min leder det, da jeg ikke vil fortælle det for tidlig, hvis jeg/vi mister. og på den anden siden vil jeg gerne sige det, allrede der jeg fandt ud af det, for ikke at føle jeg holder på en hemmelighed over for hende, og fordi jeg arbejder på et plejehjem..

hvad gjorde i eller hvad har i tænkt jer ???

jeg fortalte det med det samme begge gange.

hvis man skulle miste, ville jeg synes det var rigtig rart at min chef og kollegaer vidste det, da man jo selvfølgelig er ked og det må være en endnu større hemmelighed a skulle gå rundt og have en abort i tankerne.

Min chef var jo bare glad, og hvad er forskellen på a fortælle det i uge 7 eller 14?

Anmeld

10. juni 2012

Tøs85

Første gang fortalte jeg chefen det da jeg var ved at abortere og så blev jeg gravid igen og sagde det med det samme.. Synes det er rart at hun ved det.. Fortæller kollegaerne det på fredag efter NF, men i mellemtiden er jeg blevet fastsansat selvom jeg sagde jeg var gravid.. Det er fedt at de vil fastansætte en alligevel.. (havde et vikariat)
Hvis du stoler på din chef synes jeg godt du kan fortælle det..

Anmeld

10. juni 2012

mukka88

Hej

Jeg fortalte det meget hurtigt, da vi som gravide ikke skal komme ved folk , der får kemo , så derfor skal der tages hensyn til man er gravid ! Ville hvis jeg var dig fortælle det, din chef har tavshedspligt og skal holde det hemligt, hvis du ikke ønsker det skal komme ud Min chef var meget god til dette, og tænker også, hvis du skulle miste, er det rart at der er en der ved hvorfor du ligger syg i længere tid. 

Anmeld

10. juni 2012

Anonym trådstarter

tak for alle svar, det giver lige lidt hjælp til hvornår jeg vil gøre det

Anmeld

10. juni 2012

Lullaby

Fortalte det dagen efter jeg stod med en positiv test. Jeg havde svært ved at skjule det eftersom min mave bare sagde pow.

Anmeld

10. juni 2012

louise84

Synes godt nok også det er svært! Vil gerne både fortælle det og vente, er i 6+0 så der er jo tid nok. Tror det svære for mig er at jeg er elev, ellers ville jeg have sagt det nu 

Synes det er rart chefen og kollegaerne ved det, så der er forståelse for ikke at kunne de tunge løft og hvis man en dag er træt eller dårlig... plus hvis det forfærdelige skulle ske, at man mister !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.