Vente vente....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

pemiro

Sophie.Hammershøy skriver:

Ej hvor er du livlig! føler mig helt doven nu
Men ja du har ret, burde bar gøre som jeg plejer...
Men har da ogs fået gjort en del rent på det sidste haha

Krydser fingre for du føder snart! Og held og lykke til den tid hihi SPÆNDENDE

min kære kæreste er også ved at få spat over alt det jeg hele tiden skal nå haha.. og sådan har det bare været HELE graviditeten, underligt..

Håber også der snart sker noget ved dig. jeg er begyndt at få mens smerter igen igen, men har haft det i halvanden uge, fjorten dage efterhånden, så tvivler på der er noget under opsejling

Rigtig od fornøjelse til dig, når det engang går i gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Bellas Mor

Jeg gik heldigvis ikke over tid sidste gang - men en dag fik jeg nok af elefant kostumet. Så jeg gik en lang tur, tog i svømmehallen, gjorde alle køkkenskabe rene og om aftenen havde jeg sex med min kæreste. Kl. 4 om morgenen fik jeg veer

Så de hjælper at være aktiv

Anmeld

9. juni 2012

Isaac's mor

Bellas Mor skriver:

Jeg gik heldigvis ikke over tid sidste gang - men en dag fik jeg nok af elefant kostumet. Så jeg gik en lang tur, tog i svømmehallen, gjorde alle køkkenskabe rene og om aftenen havde jeg sex med min kæreste. Kl. 4 om morgenen fik jeg veer

Så de hjælper at være aktiv

Ja det siges jo
Men har ogs hørt det omvendte, så det har jeg udnyttet lidt her de sidste par dage haha

Men man siger jo ogs sex sætter det igang... HMMMMM!
Nu har jeg holdt lidt afstand til det de sidste to en halv uger, fordi jeg har fået af vide han ligger meget dybt, så har været helt nervøs for man.... måske kunne ramme ham haha, ja det lyder jo helt åndsvagt nu hvor jeg "siger" det højt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.