Vente vente....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

Isaac's mor

Så er jeg gået 1 dag over termin....

Hva fik i tiden til at gå med da i ventede? Eller er der evt. nogen der har forslag?

Jeg er fuldstændig rastløs og vil ikk ud på de store udflugter, for tænk nu hvis jeg liiiige pludselig skal føde

Synes tiden går ufatteligt langsomt og jeg bliver næsten helt skør af at vente! Også fordi alt er klar både til hospitalet og herhjemme.. Kom så kom så kom så!

Bliver både mere spændt og nervøs ogs... Puha alle de tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

HeidiØ

Sophie.Hammershøy skriver:

Hva fik i tiden til at gå med da i ventede? Eller er der evt. nogen der har forslag?

Jeg er fuldstændig rastløs og vil ikk ud på de store udflugter, for tænk nu hvis jeg liiiige pludselig skal føde

Synes tiden går ufatteligt langsomt og jeg bliver næsten helt skør af at vente! Også fordi alt er klar både til hospitalet og herhjemme.. Kom så kom så kom så!

Argh man blir såååå utålmodig

Jeg tog faktisk alligevel 100 km fra min bopæl på min terminsdato! Havde bare på fornemmeren jeg ikke fødte.. Det gjorde jeg heller ikke .. Fødte 3 dage efter termin .. uden nogen som helst tegn før om natten!

Jeg tror bare jeg fordrev tiden ved computer.. så havde vi gæster en aften .. så film osv! Ja, kedeligt.. men det er dælme ikke så meget andet at gi sig til med sådan en dunk

HELD OG LYKKE! Du går virkelig det bedste i møde nogen kan drømme om!!

Anmeld

9. juni 2012

AnnaK89

Da jeg ventede lærke så jeg alle afsnit af de unge mødre og derefter startede vi på at se alle afsnit af NCIS Ellers besøgte vi venner, familie og snakkede en del om fødslen og hvad vi forventede af hinanden Gik 11 dage over tiden - så det var dejligt at have en masse at lave

Anmeld

9. juni 2012

Isaac's mor

HeidiØ skriver:

Argh man blir såååå utålmodig

Jeg tog faktisk alligevel 100 km fra min bopæl på min terminsdato! Havde bare på fornemmeren jeg ikke fødte.. Det gjorde jeg heller ikke .. Fødte 3 dage efter termin .. uden nogen som helst tegn før om natten!

Jeg tror bare jeg fordrev tiden ved computer.. så havde vi gæster en aften .. så film osv! Ja, kedeligt.. men det er dælme ikke så meget andet at gi sig til med sådan en dunk

HELD OG LYKKE! Du går virkelig det bedste i møde nogen kan drømme om!!

Haha du er modig! Men man skal jo ikk lade sig stoppe

Næææh, det er der jo sån set ikke, synes bar lige pludselig det er sværere at lave "ingenting" nu, fordi man konstant venter
Må få mine tanker på noget andet! Ser serie nu, og vil jeg blive ved med!

Mange tusind tak Og det jeg slet ikk i tvivl om,  iih glæder mig!

Anmeld

9. juni 2012

Isaac's mor

AnnaKJ skriver:

Da jeg ventede lærke så jeg alle afsnit af de unge mødre og derefter startede vi på at se alle afsnit af NCIS Ellers besøgte vi venner, familie og snakkede en del om fødslen og hvad vi forventede af hinanden Gik 11 dage over tiden - så det var dejligt at have en masse at lave

Wow 11 dage..... Du må da næsten ha givet op til sidst
God idé.... Jeg tror faktisk jeg vil smække Californication på lige indtil han vil komme ud

Anmeld

9. juni 2012

HeidiØ

Haha du er modig! Men man skal jo ikk lade sig stoppe

Næææh, det er der jo sån set ikke, synes bar lige pludselig det er sværere at lave "ingenting" nu, fordi man konstant venter
Må få mine tanker på noget andet! Ser serie nu, og vil jeg blive ved med!

Mange tusind tak Og det jeg slet ikk i tvivl om,  iih glæder mig!

Nå regnede lige med du lå og fødte Men nej! Hehe..

Tror du føder d. 11

Anmeld

9. juni 2012

pemiro

Her er jeg gået 3 dage over tid.. og min tid går med forberedelse til de resterende eksamenerne der kommer inden længe. og ellers så gør jeg rent også selvom jeg gjorde rent dagen før haha.
udover det er vi ude og gå en tur hver aften, hvor vi gerne lige ender i vores kolonihave.
igår tog vi også i bilka, og ellers har jeg været inde i byen et par gange og gå rundt og vindueshoppe
Om eftermiddagen forbereder jeg aftensmaden så den er klar når kæresten kommer hjem fra hans studie

Som du kan høre har jeg nok at se til Så mit råd: bare spring op på hesten og lav det du lige har lyst til, selvfølgelig i det tempo du nu kan...

Anmeld

9. juni 2012

Isaac's mor

HeidiØ skriver:

Nå regnede lige med du lå og fødte Men nej! Hehe..

Tror du føder d. 11

Håber jeg ikk jeg gør der har min kusine OG min gran kusine fødselsdag haha Men det skulle lige passe jeg gør

Anmeld

9. juni 2012

HeidiØ

Håber jeg ikk jeg gør der har min kusine OG min gran kusine fødselsdag haha Men det skulle lige passe jeg gør

Haha okay.. jamen så gør du nok

Anmeld

9. juni 2012

Isaac's mor

pemiro skriver:

Her er jeg gået 3 dage over tid.. og min tid går med forberedelse til de resterende eksamenerne der kommer inden længe. og ellers så gør jeg rent også selvom jeg gjorde rent dagen før haha.
udover det er vi ude og gå en tur hver aften, hvor vi gerne lige ender i vores kolonihave.
igår tog vi også i bilka, og ellers har jeg været inde i byen et par gange og gå rundt og vindueshoppe
Om eftermiddagen forbereder jeg aftensmaden så den er klar når kæresten kommer hjem fra hans studie

Som du kan høre har jeg nok at se til Så mit råd: bare spring op på hesten og lav det du lige har lyst til, selvfølgelig i det tempo du nu kan...

Ej hvor er du livlig! føler mig helt doven nu
Men ja du har ret, burde bar gøre som jeg plejer...
Men har da ogs fået gjort en del rent på det sidste haha

Krydser fingre for du føder snart! Og held og lykke til den tid hihi SPÆNDENDE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.