Hvad vejet jeres børn da de var 2 måneder gamle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2009

4xGreve

Jeg tror ikke man kan overfoder en baby, giv barnet det det vil haogså skla alting nok gå...

Da min lille pige var helt lille og vi lige var kommet hjem, tog hun rigtig godt på (hun fik flaske med alm. modermælks erstatning, da hun ikke havde kræfter til at die) Men de syntes vi overfoderet hende så fra den ene dag til den anden skulle vi minimer det hun fik, og styre hvor tit hun måtte få mad mm. og siden da har hun været rigtig ked af mad, Så i må aldrig tænke på at overfoder jeres børn, bare vær glad for de spiser så godt som de gør, og tænk på at når de begynder at bevæg sig mm. så sker der en helt masse med deres madvaner osv. så det er godt at få dem fedet lidt op hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Mine børn vejede begge omkring 8000g da de var 2 måneder gamle. Og lige under 4000g ved fødslen.
Jeg fik også konstant "dumme" bemærkninger da mine var små fordi de var så store. Men fik at vide af sundhedsplejersken at så længe de bliver ammet skal man ikke være bekymret for deres vægt.
Jeg har også i dag 2 børn der på ingen måder er overvægtige, så er sikker på at Lucas også nok skal udligne det. Og så ser han da overhovedet ikke tyk ud... bare rigtig lækker baby-buttet

Anmeld

27. april 2009

Christinahr

Theo er lige blevet vejet og målt i adg i en alder af 2 mdr og 20 dage og vejer 6800 og er 66 lang. Hán vejede ved fødsel 4500 og var 62, men tabte sig rigtig meget de første par uger pga gulsod så han er også kommet godt igen. En i min mødregruppe har en gut ca to uger ældre og han vejer goddt 7500 så du skal vist bare ta det roligt

Anmeld

27. april 2009

KarinaIda

Min lille Ida vejede 2880 og var 45 lang ved fødslen, men inden for én uge tabte hun sig, så hun kom ned og vejede 2600.... Så da hun var to mdr vejede hun kun 3250 ca og var omkring 50 lang...

Anmeld

27. april 2009

saxa

Rosa skriver:

Saxi - jeg mener der er en politik herinde om at man ikke må uploade billeder hvor man kan se ungernes køn - bare hvis du ikke vidste det

Men hvor er det en fin lille pige du har ellers

Ups...!!! Vidste jeg sq ikk... Hm...
Det ved jeg til en anden gang så.. Men man kan vel ikke gå ind og slette det??

Anmeld

27. april 2009

Stumpen

saxi skriver:

Ups...!!! Vidste jeg sq ikk... Hm...
Det ved jeg til en anden gang så.. Men man kan vel ikke gå ind og slette det??

Du kan kontakte Henrik, så tror jeg at han kan slette det...

Anmeld

28. april 2009

Mossu

Hej Diana

Kender det med folks "kvikke" kommentarer omkring baby størrelser.

Min søn, vejede 4500 gram og var 56 cm da han blev født.
Den første måned tog han 2000 gram på, og da han var 2 måneder vejede han godt 7 kilo.....
Så han var en KÆMPE baby, og hold fast jeg fik mange kommentarer om at han da slet ikke var en baby. blev sgu arrig ind i mellem.

Idag er han 2½ og er stadig en stor dreng, 101 cm og 17 kilo
Men som min læge siger så passer højde og længde sammen, og det er det vigtigste

Så nyd din skønne lille baby, og husk : At babyer ikke kan overfodres, de regulerer selv hvor meget de har brug for .

KH Tina

Anmeld

28. april 2009

charlottekri

min datter vejede 3680 ved pks og 10 uger gammel vejede hun 7000g, så hun har også været en af de store... i løbet af en måned tog hun 2 kg på men hun har så heller aldrig fået andet end bryst (hun VILLE ikke have andet)

Anmeld

28. april 2009

Mira0911

Julie vejede 3066 ved fødslen.. 2 mdr vejede hun 4500..

Anmeld

28. april 2009

smokie

Hej Diana

Hvor er han bare skøn din Lucas..
Jeg har en dreng som da han blev født vejede 3890 og 51 cm lang da han var 2 mrd og 9 dage vejede han 6,8 så det er da næsten det samme og der var han 67 cm så han vokser også godt idag er han 5 mrd og 4 dage vejer mellem 9 og10 kilo og er 71 cm lang så jeg har også måttet høre for han er da stor og en meget sulten dreng irreterende så nyd ham for det skal nok vende..

Smokie som også har haft skrevet sådan et indlæg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.