Ingen næseben til NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

MorDk

Miss BananaHammock skriver:

Ja, og aligevel vil jeg så gerne have ekstra (køn og 3d)

Det kan jeg godt forstå!

Vi fik lavet en kønsscanning ( og vi venter en lille pige)

2.juli skal vi til 3D scanning! Glæder os meget! Har prøvet det med vores søn! Det er en STOR oplevelse! Denne gang er det hos LilleKbh'er som scanner i HD kvalitet... så vi er meget spændte!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

frk andreasen

Det har du nok ret i Man skal bare lære at stole på de professionelle

det nogengange lettere sagt end gjort man finder bare noget nyt at bekymre sig om... det høre med til at blive forældre.. bare vent til i har jeres lille guldklump i armene så bliver jeres bekymringer bare endnu større end i graviditen  men det høre alt sammen med det at blive forældre. og som min mor siger jo større børnene bliver jo større bliver bekymringerne

Anmeld

8. juni 2012

Miss BananaHammock

frk andreasen skriver:

det nogengange lettere sagt end gjort man finder bare noget nyt at bekymre sig om... det høre med til at blive forældre.. bare vent til i har jeres lille guldklump i armene så bliver jeres bekymringer bare endnu større end i graviditen  men det høre alt sammen med det at blive forældre. og som min mor siger jo større børnene bliver jo større bliver bekymringerne

hehe - ja det bliver kun større og større bekymringer.

Det værste er google, for hold op hvor kan man finde mange fortæller om ting der går grueligt gal. Jeg burde få forbud mod at google graviditetsting

Anmeld

8. juni 2012

Miss BananaHammock

MorDk skriver:

Det kan jeg godt forstå!

Vi fik lavet en kønsscanning ( og vi venter en lille pige)

2.juli skal vi til 3D scanning! Glæder os meget! Har prøvet det med vores søn! Det er en STOR oplevelse! Denne gang er det hos LilleKbh'er som scanner i HD kvalitet... så vi er meget spændte!

Har hørt om den lille københavner, og boede vi ikke i Horsens men på sjælland, havde jeg også brugt dem.

HVilken uge fik I kønsscanning?

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

Har hørt om den lille københavner, og boede vi ikke i Horsens men på sjælland, havde jeg også brugt dem.

HVilken uge fik I kønsscanning?

Omkring uge 18 eller 19 mener jeg!!

Anmeld

8. juni 2012

Miss BananaHammock

MorDk skriver:

Omkring uge 18 eller 19 mener jeg!!

Oki. Når du skriver uge 18, mener du så 17+? kan aldrig rigtig finde ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.