Ingen næseben til NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.125 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Miss BananaHammock

Vi har været til nakkefold idag og fik resultatet lav risiko. MEN de kunne ikke finde noget næseben. Det faktum at der ikke var næseben indgik i deres beregning som stadig sagde lav risiko, men jeg er alligevel en smule urolig!!

Er der andre der fik den besked til NF? Og hvordan endte det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

MorDk

Hmm... hvis dit barn intet næseben havde eller der VAR noget at bekymre sig over så ville de sige det til dig TRUST ME!

Jeg er 2.gangs gravid og begge gange sagde/skrev de: Næseben uklart!

Tror virkelig ikke du skal bekymre dig!

Kram herfra!!!

Anmeld

8. juni 2012

Miss BananaHammock

MorDk skriver:

Hmm... hvis dit barn intet næseben havde eller der VAR noget at bekymre sig over så ville de sige det til dig TRUST ME!

Jeg er 2.gangs gravid og begge gange sagde/skrev de: Næseben uklart!

Tror virkelig ikke du skal bekymre dig!

Kram herfra!!!

Tak søde. Ja de havde nok sendt mig videre til yderlige undersøgelser. Kan bare ikke lade hver med at bekymre mig lidt. Men alt andet var selvfølgelig fint og jeg har heller ikke selv ligeså meget næseben som "normalt", så måske den bette bare har fået min næse. (stakkels barn )

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

Miss BananaHammock skriver:

Tak søde. Ja de havde nok sendt mig videre til yderlige undersøgelser. Kan bare ikke lade hver med at bekymre mig lidt. Men alt andet var selvfølgelig fint og jeg har heller ikke selv ligeså meget næseben som "normalt", så måske den bette bare har fået min næse. (stakkels barn )

Smiler så får dit barn en sød lille tud *S*

Jeg har næsten heller ikke noget næseben og det har min kæreste heller ikke. Min søn har fået en lille bitte næse... ( rigtig sødt)!

Anmeld

8. juni 2012

frk andreasen

Miss BananaHammock skriver:

hvis de havde ment det var grund til yderligere tjek så havde de nok ville have sådan en moderkage prøve( hedder den ik det?) så er sikker på at alt er i den fineste orden med  jeres bebs

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

... og ved du hvad... ærligt talt så er alle de scanninger og undersøgelser kun med til at gøre os mere nervøse!

-men selvfølgelig er det godt de er der!

Anmeld

8. juni 2012

frk andreasen

frk andreasen skriver:

hvis de havde ment det var grund til yderligere tjek så havde de nok ville have sådan en moderkage prøve( hedder den ik det?) så er sikker på at alt er i den fineste orden med  jeres bebs

begge mine børn har små opstopper næser efter deres far og d 3 bandits næse ser ud som de andre to`s gjorde på scannings billederne.. jeres får sikkert osse sådan en sød lille opstopper

Anmeld

8. juni 2012

Miss BananaHammock

frk andreasen skriver:

Det har du nok ret i Man skal bare lære at stole på de professionelle

Anmeld

8. juni 2012

Miss BananaHammock

MorDk skriver:

... og ved du hvad... ærligt talt så er alle de scanninger og undersøgelser kun med til at gøre os mere nervøse!

-men selvfølgelig er det godt de er der!

Ja, og aligevel vil jeg så gerne have ekstra (køn og 3d)

Anmeld

8. juni 2012

Miss BananaHammock

frk andreasen skriver:

begge mine børn har små opstopper næser efter deres far og d 3 bandits næse ser ud som de andre to`s gjorde på scannings billederne.. jeres får sikkert osse sådan en sød lille opstopper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.