Maja84 skriver:
Tak det bliver bedre næste gang, og derudover har jeg stadig mit blodtryksapparat så kan heldigvis holde øje selv, og tage det i opløbet
Nåede dit blodtryk aldrig at blive stabilt og normalt igen uden medicin, efter du havde født ?
Mit blodtryg har altid lagt omkring 140/90 inden jeg blev gravid med thea, men lægerne mente at det bare var normalt for mig, også fordi jeg aldrig mærkede noget til det.
Da jeg så havde fået thea, faldt det aldrig til mit normale bt, så da thea var ca 1 år kom jeg bt behandling, men det virkede ik rigtig. Så måtte faktisk ik blive gravid igen før de havde fundet ud af hvorfor det lå så højt. Derfor har jeg fået scanet nyrene, som fungerer helt perfekt, så opdagede de jeg havde en mislyd på hjertet, så fik det scanet, men mit hjerte er også helt perfekt, på trods af at jeg altid har haft letter forhøjet blodtryg! de kom frem til at det var arveligt, så jeg fik lov til at blive gravid igen. Kom i behandlig med Trandate, som man må tá mens man er gravid og ammer. Sku teste om jeg ku tåle det i 3 mdr og det ku jeg JAYY! Så nu ska vi ha nr 2 indefor de næste ca 3 uger! Det har så betydet at der bliver næsten 4 år mellem thea og lillesøster, men det går nok!!
Den extra kontrol er bare rigtig rar at få, så man ka se at alt er ok!! Vh stine
Anmeld