Vil pludselig ikke sove om natten mere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Saram

Frøken J. skriver:

Kan det være noget med ørerne? Nu hun har været syg?

Men det lyder bestemt ikke sjovt

Ved du hvad, er faktisk selv begyndt at overveje det, da hun nu også er begyndt at vågne maaange gange om natten hvor hun er ked af det og ikke vil lægges ned igen.. 

Men igen i barnevognen er der jo ikk noget.. Men vil for en sikkerheds skyld ha' ringet til en ørelæge imorgen ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Saram

Frk. Himmelblå skriver:

Sygdommmen har gjort hende utryg. (Mit gæt).

Det bedste vil være at overøse hende med tryghed. Det skal nok vende igen, men det tager nok et par dage endnu. 

Vis  hende, at verden ikke er farlig, og at I er der. Tålmodighed er en dyd..... 

Det vender igen.

Jeg tror at du har ret. Hun virker nemlig utryk, ja nærmest panisk over at skulle ligge der alene. Og hvis jeg sidder hos hende, imens hun er ved at falde i søvn, bliver hun ved med at vende hovedet og lige tjekke om jeg er der endnu.. 

Anmeld

17. juni 2012

Elvers

Saram skriver:

Jep det gør jeg.. Plejer at sidde med hende i armene og give hende den i sofaen i stuen. Nu er vi rykket ind i hendes værelse, hvor der er lidt mørkere og mere roligt. Hjælper bare ikke rigtigt.. 

Men kan godt være jeg skulle prøve at give hende den i sengen.. Problemet er bare hun aldrig selv har lært at drikke af sin sutteflaske selv, så skal holde den. 

Vi holder også Ottos flaske for det meste, så vi har en stol stående ved siden af sengen, så vi ikke skal stå bøjet ind over sengen det er måske et forsøg værd!?

Anmeld

17. juni 2012

ledermus

Saram skriver:

Hej alle sammen. 

Ja min datter rundede i lørdags 1 år. Hun har været syg siden søndag nu, men er gudskelov rask igen. 

Problemet er at siden hun blev syg har hun bare slet ikke villet/kunnet falde i søvn i sin egen seng om aften. Heller ikke i vores for den sagsskyld.  Så har de sidste nætter haft en datter der først har sovet imellem 22 og 24.. Suk. 

Hun får flaske og bliver meget træt når hun har fået den, bliver så lagt ind, men så snart jeg er gået ud af rummet, starter sirenen. 

Hun græder som pisket, og falder KUN til ro hvis jeg vugger hende i mine arme.. Få gange har hun slappet af hvis jeg nusser hende på ryggen når hun endelig er blevet lagt. Men det er langt fra noget hun falder i søvn af, så snart jeg fjerner min hånd, vender hun sig om og græder igen. Eller hvis jeg har vugget hende og ligger hende ned.. 

Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre?? 

Har i ikke nogle rigtig gode råd, derude? 

Havde engang den nemmeste pige, der faldt i søvn efter 2 minutter.. Suk. 

Knus fra en MEGET træt mor. 

Havde sådan en periode med min søn kort efter han var blevet 1 år...Den tog ca 14 dage her hvor han havde svært ved at falde i søvn det kunne sagtens tage op til 2 timer hvor han normalt faldt i søvn på 5 minutter...Han havde pludseligt brug for at jeg sad inde ved ham til han næsten var faldet i søvn og han skulle flere gange lige tjekke at jeg stadig var der

Så tror det er en periode i bare skal igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.