så nåede vi til NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

christina92

frk andreasen skriver:

vores lille bandit har det godt derinde i min mave

nakkefolden var som den skulle være, bliv rykket tilbage i termin så nu lyder min termin på d  14 december så er 13+0 i dag, hvilket vi sys var fantastisk for så der lidt længere til jul  H¤n er 6.5cm og 2cm om hovedet. min moderkage er ikke foran denne gang. hvilket jeg er ret glad for, (sidst blødte jeg rigtig meget pga af det)

vi hørte bandittens hjertelyd fantastisk lyd ,

det bedste af det hele var at jeg lige fik bekræftet at det altså ik mig der har været lidt små skør de sidste par dage, jeg har jo gået og været lidt i tvivl om det var banditten jeg havde mærket de sidste dage når jeg var kommet i seng el bøjede meg for meget forover. for imens hun scannede mig der hoppede h¤n rundt og jeg mærkede det hele 2 gange imens!!

lige en opdatering her fra

knus tanja 13+0

Hvor lyder det dejligt

Jeg tillader mig lige at spørge dig om noget med det der med foranliggende moderkage, håber det er okay jeg gør det i denne tråd

Hvornår begyndte du at bløde? og var det fordi den lykkede sig?

Min ligger nemlig meget foran og det har jordmor og scanningsdamerne sagt at når jeg kommer længere hen vil de holde lidt mere øje med det, noget med at det kan blive PKS eller et eller andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

frk andreasen

christina92 skriver:

Hvor lyder det dejligt

Jeg tillader mig lige at spørge dig om noget med det der med foranliggende moderkage, håber det er okay jeg gør det i denne tråd

Hvornår begyndte du at bløde? og var det fordi den lykkede sig?

Min ligger nemlig meget foran og det har jordmor og scanningsdamerne sagt at når jeg kommer længere hen vil de holde lidt mere øje med det, noget med at det kan blive PKS eller et eller andet.

tak

det gør ikke noget svare gerne...

jeg begyndte at bløde i 5 og 6 mdr en del gange. det var mest fordi jeg havde været for aktiv og løftet for tungt og løftet min datter som var 2 dengang . min moderkage rev sig lidt løs og det blødte meget.. jeg var osse til en ekstra scanning i uge 33 for at se om mim moderkage havde rykket sig med op, den lagde nemlig for fødselskanalen, hvis den ik havde ( hvilket er meget normalt at den gør) skulle jeg have planlagt kejsnersnit...

håber det var svar nok

knus

Anmeld

10. juni 2012

frk andreasen

frk andreasen skriver:

tak

jeg begyndte at bløde i 5 og 6 mdr en del gange. det var mest fordi jeg havde været for aktiv og løftet for tungt og løftet min datter som var 2 dengang . min moderkage rev sig lidt løs og det blødte meget.. jeg var osse til en ekstra scanning i uge 33 for at se om mim moderkage havde rykket sig med op, den lagde nemlig for fødselskanalen, hvis den ik havde ( hvilket er meget normalt at den gør) skulle jeg have planlagt kejsnersnit...

håber det var svar nok

knus

hov vil lige fortælle at til scanningen i uge 33 havde den rykket sig med op og jeg fødte min dejlig dreng alm

Anmeld

11. juni 2012

christina92

frk andreasen skriver:

tak

håber det var svar nok

knus

Det var det helt sikkert  tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.