så nåede vi til NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

frk andreasen

vores lille bandit har det godt derinde i min mave

nakkefolden var som den skulle være, bliv rykket tilbage i termin så nu lyder min termin på d  14 december så er 13+0 i dag, hvilket vi sys var fantastisk for så der lidt længere til jul  H¤n er 6.5cm og 2cm om hovedet. min moderkage er ikke foran denne gang. hvilket jeg er ret glad for, (sidst blødte jeg rigtig meget pga af det)

vi hørte bandittens hjertelyd fantastisk lyd ,

det bedste af det hele var at jeg lige fik bekræftet at det altså ik mig der har været lidt små skør de sidste par dage, jeg har jo gået og været lidt i tvivl om det var banditten jeg havde mærket de sidste dage når jeg var kommet i seng el bøjede meg for meget forover. for imens hun scannede mig der hoppede h¤n rundt og jeg mærkede det hele 2 gange imens!!

lige en opdatering her fra

knus tanja 13+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

MorDk

Tillykke med den vellykket NF

Det er så dejligt at se at den lille har det godt!!!

Anmeld

8. juni 2012

Miss BananaHammock

Tillykke tillykke

Har selv været afsted til NF idag - så idag er en god dag!

Anmeld

8. juni 2012

frk andreasen

MorDk skriver:

ja men sys bare det er så syrealistisk at der ligger et lille væsen indeni mig, trods det er 3 gang jeg prøver det så det stadig lige underligt

Anmeld

8. juni 2012

frk andreasen

MorDk skriver:

ja men sys bare det er så syrealistisk at der ligger et lille væsen indeni mig, trods det er 3 gang jeg prøver det så det stadig lige underligt

Anmeld

8. juni 2012

frk andreasen

MorDk skriver:

Anmeld

8. juni 2012

frk andreasen

MorDk skriver:

Anmeld

8. juni 2012

frk andreasen

Miss BananaHammock skriver:

Tillykke tillykke

Har selv været afsted til NF idag - så idag er en god dag!

ja tak selv tillykke

ja det er en fantastisk dag

knus

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

frk andreasen skriver:

Hold da op den fik du postet mange gange

Ja det er en ubeskrivelig følelse. Jeg er 2.gangs gravid. Og har stadig ikke helt forstået at der virkelig er en lille baby der tumler rundt derinde *S*

Anmeld

8. juni 2012

frk andreasen

MorDk skriver:

Hold da op den fik du postet mange gange

Ja det er en ubeskrivelig følelse. Jeg er 2.gangs gravid. Og har stadig ikke helt forstået at der virkelig er en lille baby der tumler rundt derinde *S*

min com fucker helt op i dag!! der er virkelig dårlig signal.. men så er jeg da sikke på du fik den

de sidste to gange er det osse først gået op for mig da jeg fik dem i armene gør det sikkert osse først denne her gang

... nu må vi se hvor mange gange du så får den her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.