Har bare lidt brug for athøre om der er andre som står i evt. lignende situation....
Jeg har været sammen med min mand i 5 1/2 år og vi blev gift sidste år. Vi bor i et lækkert hus i fantasiske omgivelser, og er ved at bygge bl.a. 2
Børneværelser til, som gerne skulle stå færdig om 1 måned. Jeg smed p-pillerne for 2 år siden, dog uden at påtænke baby projekt.
Men efter et års tid meldte min skrukhed sig og jeg begyndte at tale om baby, men min mand var dog ikke klar. Da vi så begyndte vores byggeprojekt, var han også helt klar på at der skulle være et par børneværelser, så det var,ede mit hjerte.
Mit problem ligger i at han har flere gange lovet at nu skal vi snart prøve, og sætter også en dato, men rykker den igen når vi når der hen. Jeg er dybt frustreret, og kan ikke tænke på andet end baby...
Jeg ved at min mand bliver en fantastisk far, og at han inderst inde er meget glad for børn, dog siger han selv at han er usikker på sig selv og at han er bange for det ansvar som der følger med.
Jeg arbejder selv i en vuggestue så bliver konfrontreret med det hver dag og det gør ondt, men jeg prøver at holde igen og ikke presse ham for meget, hvilket er ubeskrivelig svært.
Tak for de lyttede til mine tanker...
Anmeld