Lille Update på den lidt mislykkede Md scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Kay

det var godt du fik en dejlig scanning og at alt er som det skal være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejlig Update! Vh stine

Anmeld

9. juni 2012

ønskebørn74

Jeg var til jormoder i forgårs 1 uge efter den md scanning, hvor alt bare gik galt og alt for stærkt. Den ene sagde min lille pige ikke var aktiv nok, der ik var plads nok til hun kunne vokse, hun  ikke ville vende sig selvom jeg løb op til 3 sal og ned igen, hendes hoved var for smalt Ol! ... Hvor der så kom en overlæge og scannede mig i 2 min og sagde Alt var fint,,, men hun kiggede kun på min lille piges hjerte.. 

Jeg tudede hos min jordmor var helt færdig i forgårs og fortalte hvad jeg havde oplevet på sygehuset.. Min jordmor var rigtig sød og fik tid til en ny scanning med det samme, da jeg ellers bare skulle gå og bekymre mig. 

Jeg kom så til scanning igår.. der var hun min lille pige.. så FIN!!! 

Hun var dejlig aktiv, havde rigeligt med fostervand at svømme i, massere plads til udvikling og hun lå meget bedere. Alle mål på knogler vægt M.m passede til gennemsnittet og min symfyse mål ligger over gennemsnittet.. så det vokser bare derud af .. Juhuu

Alt er altså godt.. !

Glemte helt at fejre igår.. 21+0 wee!!! 

HVOR VAR DET GODT MED DEN EKSTRA SCANNING, SÅ DU KAN FÅ RO PÅ IGEN!!!

TILLYKKE MED DEN LILLE PERFEKTE PIGE!!!

Anmeld

9. juni 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

Jeg var til jormoder i forgårs 1 uge efter den md scanning, hvor alt bare gik galt og alt for stærkt. Den ene sagde min lille pige ikke var aktiv nok, der ik var plads nok til hun kunne vokse, hun  ikke ville vende sig selvom jeg løb op til 3 sal og ned igen, hendes hoved var for smalt Ol! ... Hvor der så kom en overlæge og scannede mig i 2 min og sagde Alt var fint,,, men hun kiggede kun på min lille piges hjerte.. 

Jeg tudede hos min jordmor var helt færdig i forgårs og fortalte hvad jeg havde oplevet på sygehuset.. Min jordmor var rigtig sød og fik tid til en ny scanning med det samme, da jeg ellers bare skulle gå og bekymre mig. 

Hun var dejlig aktiv, havde rigeligt med fostervand at svømme i, massere plads til udvikling og hun lå meget bedere. Alle mål på knogler vægt M.m passede til gennemsnittet og min symfyse mål ligger over gennemsnittet.. så det vokser bare derud af .. Juhuu

Alt er altså godt.. !

super dejlig update  

det er godt at lillepigen har det godt. og dejligt med en ny scanning som var en god oplevelse, istedet for at du skal gå og være bekymret

Anmeld

9. juni 2012

MKuhr

Camillos skriver:

Ai hvor fantastisk så har du heller aldrig været længere henne vel ?

Det skal nok gå for dig os! 

nej vi er langt denne gang det er super dejligt og jeg mærker liv og når jeg ikke mærker liv har jeg ligamentsmerter så er dejlig rolig for tiden

Anmeld

9. juni 2012

La´chrissen

Camillos skriver:

Alt er altså godt.. !

tillykke med det

Anmeld

10. juni 2012

Camillos

Kay skriver:

det var godt du fik en dejlig scanning og at alt er som det skal være

Jae det var så skønt og tak 

Anmeld

10. juni 2012

Camillos

La´chrissen skriver:

tillykke med det

Tak

Anmeld

10. juni 2012

Camillos

ønskebarn74 skriver:

HVOR VAR DET GODT MED DEN EKSTRA SCANNING, SÅ DU KAN FÅ RO PÅ IGEN!!!

TILLYKKE MED DEN LILLE PERFEKTE PIGE!!!

Tusind tak søde.. og ja detr var rigtig skønt.. så nu kan jeg for første gang i 16 uger glæde mig over at skulle være moar.. .  og ikke kun være bekymret hele tide n 

Anmeld

10. juni 2012

Camillos

Mrs. skriver:

nej vi er langt denne gang det er super dejligt og jeg mærker liv og når jeg ikke mærker liv har jeg ligamentsmerter så er dejlig rolig for tiden

Det er dejligt for dig du mærker liv allerede.. 

Jeg mærker ingenting endnu .. jeg har foranliggende moderkage.. Det eneste jeg døjer med er en del ligament smerter som dig.. eller ikke noget.. men det kommer nok snart håber jeg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.