Lille Update på den lidt mislykkede Md scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Clisolka

Camillos skriver:

Jeg var til jormoder i forgårs 1 uge efter den md scanning, hvor alt bare gik galt og alt for stærkt. Den ene sagde min lille pige ikke var aktiv nok, der ik var plads nok til hun kunne vokse, hun  ikke ville vende sig selvom jeg løb op til 3 sal og ned igen, hendes hoved var for smalt Ol! ... Hvor der så kom en overlæge og scannede mig i 2 min og sagde Alt var fint,,, men hun kiggede kun på min lille piges hjerte.. 

Jeg tudede hos min jordmor var helt færdig i forgårs og fortalte hvad jeg havde oplevet på sygehuset.. Min jordmor var rigtig sød og fik tid til en ny scanning med det samme, da jeg ellers bare skulle gå og bekymre mig. 

Jeg kom så til scanning igår.. der var hun min lille pige.. så FIN!!! 

Hun var dejlig aktiv, havde rigeligt med fostervand at svømme i, massere plads til udvikling og hun lå meget bedere. Alle mål på knogler vægt M.m passede til gennemsnittet og min symfyse mål ligger over gennemsnittet.. så det vokser bare derud af .. Juhuu

Alt er altså godt.. !

Glemte helt at fejre igår.. 21+0 wee!!! 

Hvor er det godt at høre!! Sikke en oplevelse du har haft 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

LR85

Camillos skriver:

Jeg var til jormoder i forgårs 1 uge efter den md scanning, hvor alt bare gik galt og alt for stærkt. Den ene sagde min lille pige ikke var aktiv nok, der ik var plads nok til hun kunne vokse, hun  ikke ville vende sig selvom jeg løb op til 3 sal og ned igen, hendes hoved var for smalt Ol! ... Hvor der så kom en overlæge og scannede mig i 2 min og sagde Alt var fint,,, men hun kiggede kun på min lille piges hjerte.. 

Jeg tudede hos min jordmor var helt færdig i forgårs og fortalte hvad jeg havde oplevet på sygehuset.. Min jordmor var rigtig sød og fik tid til en ny scanning med det samme, da jeg ellers bare skulle gå og bekymre mig. 

Hun var dejlig aktiv, havde rigeligt med fostervand at svømme i, massere plads til udvikling og hun lå meget bedere. Alle mål på knogler vægt M.m passede til gennemsnittet og min symfyse mål ligger over gennemsnittet.. så det vokser bare derud af .. Juhuu

Alt er altså godt.. !

Sikke da også en ubehagelig oplevelse du startede ud med. 

Godt du havde spdan en sød jordemoder, og fik dig en dejlig scanning. 

Tillykke med den. Håber du kan nyde din graviditet rigtig meget

Anmeld

8. juni 2012

Nessie

Sikke da en tur du har været igennem

Godt at du har en lydhør JM, der kunne få sendt dig til skanning, så du kunne få ro o sindet.

Tillykke med de 21 uger

Anmeld

8. juni 2012

Nettemor

Dejligt at høre alt var som det skulle være! Sikke en ubehagelig følelse at gå rundt med Godt du har en god jordemoder der lige kunne skaffe dig en ny MD scanning så du kunne få ro i sindet...

Anmeld

9. juni 2012

Camillos

Mrs. skriver:

synes det er vildt at de kan være så uenige! og synd du skulle blive så bekymret.

maven er også blevet stor hva du er rigtig fin og graviditeten klæder dig

ja nyd det søde er jeg også så småt begyndt at gøre. hørte hjertelyd i går.

Ai hvor fantastisk så har du heller aldrig været længere henne vel ?

Det skal nok gå for dig os! 

Anmeld

9. juni 2012

Camillos

Babymor2010 skriver:

Hvor er det godt at høre!! Sikke en oplevelse du har haft 

Ja jeg synes det var en dum omgang... men er meget lettet nu

Anmeld

9. juni 2012

Camillos

LR85 skriver:

Sikke da også en ubehagelig oplevelse du startede ud med. 

Godt du havde spdan en sød jordemoder, og fik dig en dejlig scanning. 

Tillykke med den. Håber du kan nyde din graviditet rigtig meget

Tak .. Ja hun var så fantastisk min jordmor! Hun bestilte en scanning til mig på hendes fridag og gav mig hendes privat nr... ! .. Så går man op i det med liv og sjæl.. men helt fantastisk sød er hun i al fald .. Held og lykke med igang sættelsen imorgen med mindre du allerede har født

Anmeld

9. juni 2012

Camillos

Nessie skriver:

Sikke da en tur du har været igennem

Godt at du har en lydhør JM, der kunne få sendt dig til skanning, så du kunne få ro o sindet.

Tillykke med de 21 uger

Tusind tak søde.. .. Jamen hun er bare sådan en god jordmor.. Hun bestilte en scanning til mig på hendes fridag og gav mig hendes privat nr så jeg kunne ringe til hende hvis der var noget .. ... 

Ja det er en god jordmoder må man sige..

Anmeld

9. juni 2012

Camillos

Nettemor skriver:

Dejligt at høre alt var som det skulle være! Sikke en ubehagelig følelse at gå rundt med Godt du har en god jordemoder der lige kunne skaffe dig en ny MD scanning så du kunne få ro i sindet...

Ja det var enm grum følelse .. Men alt var perfekt .. så nu kan jeg glæde mig over min lille pige

Anmeld

9. juni 2012

Masig

Camillos skriver:

Alt er altså godt.. !

Jeg sagde jo der ikke var noget galt, og hun havde det rigtig fint derinde

Men ja det er da træls at have så dårlig en oplevelse til ingen verdens nytte... Der er da nogen der burde give den anden scanningsdame et lille kursus i scanning hehe... Men dejligt at alt er som det skal være...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.