Navn til lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

SandieRa

Jeg synes Louis passer bedst til Felix :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

DitteMarie

MortilElias2010 skriver:

Jeg har stemt Matis, da det er det foretrukne for mit vedkommende og som jeg syntes passer til Felix. Havde ikke set det med Prins til mellemnavn og så syntes jeg ikke det passer til nogen af dem sådan udtalelsesmæssigt, men fem navne ud af millioner er da et godt sving og jeres lille kommende dreng - tillykke med det 

Prins er familienavn- så det skal han selvfølgelig have Ja det har været en lang kamp at få kogt navnene ned- tak

Anmeld

8. juni 2012

DitteMarie

SandieRa skriver:

Jeg synes Louis passer bedst til Felix :-)

Tak for input- jeg synes også det lyder godt

Anmeld

8. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
DitteMarie skriver:

Helt i orden- dejligt at smag og stil er så individuel, det giver kulør

Helt bestemt. Alt andet ville da være kedeligt.

Anmeld

8. juni 2012

MortilElias2010

DitteMarie skriver:

Prins er familienavn- så det skal han selvfølgelig have Ja det har været en lang kamp at få kogt navnene ned- tak

Det antog jeg, så stiller slet ikke spørgsmål til navnet. Det er et eller andet sted vildt bedårende og noget helt særligt  Det var bare klangen af navnene og så mellemnavnet der skreg lidt i mine ører.. Det ville være nemmere med efternavnet også så man kan sige det højt hele navnet og så smage på det den vej 

Anmeld

8. juni 2012

DitteMarie

MortilElias2010 skriver:

Det antog jeg, så stiller slet ikke spørgsmål til navnet. Det er et eller andet sted vildt bedårende og noget helt særligt  Det var bare klangen af navnene og så mellemnavnet der skreg lidt i mine ører.. Det ville være nemmere med efternavnet også så man kan sige det højt hele navnet og så smage på det den vej 

Tak  efternavnet er Riget- ja, det er specielt og det er også pga. Mellemnavn og efternavn at jegerne vil ramme et navn på 5 bogstaver og med i- det ser så pænt ud på skrift

Anmeld

8. juni 2012

MortilElias2010

DitteMarie skriver:

Tak  efternavnet er Riget- ja, det er specielt og det er også pga. Mellemnavn og efternavn at jegerne vil ramme et navn på 5 bogstaver og med i- det ser så pænt ud på skrift

Jamen nej hold op hvor lyder det bare super fedt: 

Matis Prins Riget  

Så fik det en helt anden klang  Står helt sikkert fast ved min stemme 

Forestil dig når han skal ud til sin første jobsamtale og han rækker hånden ud og siger: "Goddag, mit navn er ......... Prins Riget"! 

Anmeld

8. juni 2012

Pigent

DitteMarie skriver:

Det er også mine favoritter tak for deltagelse

Var så lidt 

Anmeld

8. juni 2012

DitteMarie

MortilElias2010 skriver:

Jamen nej hold op hvor lyder det bare super fedt: 

Matis Prins Riget  

Så fik det en helt anden klang  Står helt sikkert fast ved min stemme 

Forestil dig når han skal ud til sin første jobsamtale og han rækker hånden ud og siger: "Goddag, mit navn er ......... Prins Riget"! 

Hehe- tak, jamen har jo allerede en mand og en søn med denne kombination- og synes også det klinger godt

Anmeld

8. juni 2012

Rsa

Navnene er ikke lige mig men hver sin smag... Har stemt Louis, da dt var det eneste navn jeg sådan nogenlunde kan lide.

Men for Gudsskyd, kald ham ikke stian - det er så tæt op af Brian og bringer i hvert fald mine associationer til en trucker- type der kører på knallert, kasketten omvendt på, får lidt for meget af den sjove pibe osv.!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.