Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så er listen nede på 5- hvad synes I ? ( navnet skal være på 5 bogstaver og indeholde i, hans mellem navn bliver Prins )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DitteMarie skriver: Ja så er listen nede på 5- hvad synes I ? ( navnet skal være på 5 bogstaver og indeholde i, hans mellem navn bliver Prins )
Har stemt Stian og Huxie
Barnepigen skriver: Har stemt Stian og Huxie
Det er også mine favoritter tak for deltagelse
Skal Louis udtales med s?
SukkerDronning skriver: Skal Louis udtales med s?
Ja
DitteMarie skriver: Ja
Okay, så har jeg stemt Huxie, Matis og Basti Det er nogle fine og specielle navne alle sammen. Jeg syntes også, at de alle passer godt til Felix
Håber lillebror kommer ud lidt før 2017
Jeg kan desværre ikke lide nogle af dem. Jeg synes de er lidt for moderne til min smag.
Jeg har stemt Matis, da det er det foretrukne for mit vedkommende og som jeg syntes passer til Felix. Havde ikke set det med Prins til mellemnavn og så syntes jeg ikke det passer til nogen af dem sådan udtalelsesmæssigt, men fem navne ud af millioner er da et godt sving og jeres lille kommende dreng - tillykke med det
SukkerDronning skriver: Okay, så har jeg stemt Huxie, Matis og Basti Det er nogle fine og specielle navne alle sammen. Jeg syntes også, at de alle passer godt til Felix Håber lillebror kommer ud lidt før 2017
Hehe- også mig, men knappen sad simpelhen fast den dag- han skulle gerne komme indenfor de næste par uger
mor:) skriver: Jeg kan desværre ikke lide nogle af dem. Jeg synes de er lidt for moderne til min smag.
Helt i orden- dejligt at smag og stil er så individuel, det giver kulør
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128