Bryllup imorgen :) + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

bobbles

Frøken Christiansen skriver:

har også en anden jeg evt kan tage på. Ballarinaer samt den kjole her

skal jeg tage denne her gallakjole på sammen med nogen andre mere flade sko eller skal jeg bibeholde den anden sommerkjole?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

come2

Den er altså også super fin den kjole, der vil et par samdaler med lidt hæl være pæn.

Anmeld

8. juni 2012

Loa

Syntes helt klart uden leggins. Det ser mere fest agtigt ud, hvor med leggins ser mere hverdags agtigt ud.....

Men flot er du

Anmeld

8. juni 2012

cecilie1984

Jeg synes HELT klart denne, den anden synes jeg bliver for hverdags agtig. Også med et par ballerinaer som du selv siger eller en lille stilet eller en sandal

Anmeld

8. juni 2012

bobbles

cecilie1984 skriver:

Jeg synes HELT klart denne, den anden synes jeg bliver for hverdags agtig. Også med et par ballerinaer som du selv siger eller en lille stilet eller en sandal

Anmeld

8. juni 2012

Mor til Ella

Jep er endelig klar til at tage til bryllup igen, og jeg er ellers kendt for at skifte tøj 10 gange inden man skal ud af døren

men har købt noget nyt tøj, sko samt smykker hvad synes i? og skal jeg tage afsted med eller unden leggings? personligt synes jeg uden

Billede 1 øreringe

Billede 2 mig med leggings

Billede 3 mig uden leggings

Billede 4 sko

Billede 5 sko

Billede 6 armbånd

Billede 7 halskæde

Når det er den type sko siger jeg uden. hvis du skulle have haft stiletter på med

Anmeld

8. juni 2012

L&V

JeJep er endelig klar til at tage til bryllup igen, og jeg er ellers kendt for at skifte tøj 10 gange inden man skal ud af døren

men har købt noget nyt tøj, sko samt smykker hvad synes i? og skal jeg tage afsted med eller unden leggings? personligt synes jeg uden

Billede 1 øreringe

Billede 2 mig med leggings

Billede 3 mig uden leggings

Billede 4 sko

Billede 5 sko

Billede 6 armbånd

Billede 7 halskæde

Jeg ville nok vælge et par mørke strømpebukser.. skoene er for kraftige til leggings syntes jeg men syntes du er for bar uden

Anmeld

8. juni 2012

bobbles

Månsson skriver:

Jeg ville nok vælge et par mørke strømpebukser.. skoene er for kraftige til leggings syntes jeg men syntes du er for bar uden

hvad med den anden gallakjole? den lange kjole jeg lagde på?

Anmeld

8. juni 2012

Isabella_mor

syntes skoene virker lidt for klodsede til... har du evt ikke nogle små fine sandaler der ikke fylder særlig meget... ?

og så skal det være uden leggins eller med leggins der sidder tæt til benene..  

så bliver du fin. og evt en cardigan eller en fin lys habit måske, en lys lilla eller lyngfarve.. 

Anmeld

8. juni 2012

Mutti2B

Ja for hulan da . Hvor er den flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.