Bryllup imorgen :) + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Synes, at det er en super fin kjole, men som de andre ville jeg nok tage leggins på. Nogen der sidder mere til og evt. med en lille blonde på. Det bliver vist heller ikke for godt vejr i morgen, så ville du helle ikke fryse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Frøken Christiansen skriver:

Jep er endelig klar til at tage til bryllup igen, og jeg er ellers kendt for at skifte tøj 10 gange inden man skal ud af døren

men har købt noget nyt tøj, sko samt smykker hvad synes i? og skal jeg tage afsted med eller unden leggings? personligt synes jeg uden

Billede 1 øreringe

Billede 2 mig med leggings

Billede 3 mig uden leggings

Billede 4 sko

Billede 5 sko

Billede 6 armbånd

Billede 7 halskæde

Jeg synes helt klart det skal være uden leggins.  Desuden synes jeg leggins skal sidde lidt strammere. De sidder lidt for løst på dig, så hop ned i en mindre størrelse

Jeg må indrømme at jeg ikke synes skoene passer til. Smykkerne er rigtige fine og en sød sommerkjole, men det er ligesom skoene bliver for kluntet. Jeg synes måske ikke du skal have sko der dækker anklerne til, for det gør bare at dine ben ser kortere ud.

Anmeld

8. juni 2012

MortilElias2010

Jep er endelig klar til at tage til bryllup igen, og jeg er ellers kendt for at skifte tøj 10 gange inden man skal ud af døren

men har købt noget nyt tøj, sko samt smykker hvad synes i? og skal jeg tage afsted med eller unden leggings? personligt synes jeg uden

Billede 1 øreringe

Billede 2 mig med leggings

Billede 3 mig uden leggings

Billede 4 sko

Billede 5 sko

Billede 6 armbånd

Billede 7 halskæde

Du kan altid tage dem på og smide dem senere på dagen. Det er bedre at have dem med end at de ligger derhjemme og så ombestemme sig  Og vejret taget i betragtning så tror jeg de er gode at have med  God fornøjelse imorgen  

Anmeld

8. juni 2012

mor:) skriver:

Jeg synes helt klart det skal være uden leggins.  Desuden synes jeg leggins skal sidde lidt strammere. De sidder lidt for løst på dig, så hop ned i en mindre størrelse

Jeg må indrømme at jeg ikke synes skoene passer til. Smykkerne er rigtige fine og en sød sommerkjole, men det er ligesom skoene bliver for kluntet. Jeg synes måske ikke du skal have sko der dækker anklerne til, for det gør bare at dine ben ser kortere ud.

vil lige høre: er det nødvendigt med stropperne. Hvis de klippes væk, vil kjolen så stadig holde sig oppe? For jeg tror det ville være flottere uden og halskæden ville komme bedre til syne

Anmeld

8. juni 2012

TTM

Enig.. Syntes heller ikke skoene passer til, evt en sandal?

Anmeld

8. juni 2012

bobbles

vil lige høre: er det nødvendigt med stropperne. Hvis de klippes væk, vil kjolen så stadig holde sig oppe? For jeg tror det ville være flottere uden og halskæden ville komme bedre til syne

ja tror umiddelbart stadig kjolen vil holde sig oppe

Anmeld

8. juni 2012

bobbles

jeg synes nu de er fede  os derfor jeg købte dem  men det er jo en smagssag hvad man er til

Anmeld

8. juni 2012

ja tror umiddelbart stadig kjolen vil holde sig oppe

så synes jeg du skal prøve uden..du kan jeg stoppe stropperne ned i kjolen og se hvad du synes om det

Anmeld

8. juni 2012

jeg synes nu de er fede  os derfor jeg købte dem  men det er jo en smagssag hvad man er til

jeg synes også de er fede, men ikke helt til kjolen.

Men du har jo ret. Det er jo en smagssag

Anmeld

8. juni 2012

bobbles

har også en anden jeg evt kan tage på. Ballarinaer samt den kjole her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.