knuder på halsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.695 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. april 2009

bette

i weekenden fandt jeg to "knuder" på halsen. en i siden af halsen og en i nakken.. blev sku temmelig bange..

har så været til læge med dem idag.. og fik taget 4 blodprøver og blev mærket på..
hun synes de var ret store og kaldte dem for kirtler.. så jeg skulle vente og se... på onsdags får jeg svar på 3 af prøverne.. den ene viste at jeg ikke havde betændelse i kroppen.. men de andre venter jeg på svar på.

det er sku ikke sjovt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Rasmine

Årh nej!
Det er træls du skal vente så længe.

Razz havde/har også nogle knuder på halsen.
Men lægen mente ikke det var noget, sådan noget kan man godt få engang imellem., især hvis man er snottet osv.

Anmeld

27. april 2009

bette

Mebach skriver:

Årh nej!
Det er træls du skal vente så længe.

Razz havde/har også nogle knuder på halsen.
Men lægen mente ikke det var noget, sådan noget kan man godt få engang imellem., især hvis man er snottet osv.

er bare hverken snottet eller har ondt i halsen

Anmeld

27. april 2009

Rasmine

Jeg opdagede dem på Razz, da han var en smule snottet. De kan åbenbart godt blive siddende.
Han har dem stadig.
Han er snottet igen, men han har haft dem i hele den mellemliggende tid også, hvor han ikke har været snottet.
Det er garanteret ikke noget alvorligt med dig, er jeg sikker på.

Anmeld

27. april 2009

ivfmarie

øv bøv! Det er aldrig rart at gå og vente på den slags svar - tankerne de kører jo!!

Jeg er sikker på at det bare er hævede lymfekirtler - af den godartede slags.

tanker fra Marie

Anmeld

27. april 2009

Loggidut

bette skriver:

i weekenden fandt jeg to "knuder" på halsen. en i siden af halsen og en i nakken.. blev sku temmelig bange..

har så været til læge med dem idag.. og fik taget 4 blodprøver og blev mærket på..
hun synes de var ret store og kaldte dem for kirtler.. så jeg skulle vente og se... på onsdags får jeg svar på 3 af prøverne.. den ene viste at jeg ikke havde betændelse i kroppen.. men de andre venter jeg på svar på.

det er sku ikke sjovt..

Jammen Bette dog, hvad betyder det lige?

Er det kirtler, knuder oder was?

Aj det er sgu da en træls situation...Heldigvis for de er så hurtige med svar på hvad det kan være!

Anmeld

27. april 2009

bette

Loggidut skriver:

Jammen Bette dog, hvad betyder det lige?

Er det kirtler, knuder oder was?

Aj det er sgu da en træls situation...Heldigvis for de er så hurtige med svar på hvad det kan være!

det er kirtler der er hævet.. men hvorfor ved man ikke

Anmeld

27. april 2009

birgittemarie

Det har jeg haft maaaaasser af gange. Tag det helt roligt, der er garanteret ingenting galt!
Men åh, hvor jeg kender frygten og sikke dog man har spildt meget tid med frygt, når man ser på, hvor sjældent, man har ret i sine vilde forestillinger...

Knus B, som glæder sig til at høre, at der ikke er noget som helst galt med dig.

Anmeld

27. april 2009

Susan1978

begge mine unger har de der kirtler.. eller det vil sige alle har dem faktisk.. det er bare på nogen at de kommer mere frem.

Eas kommer fx frem når hun har feber.. behøver ikke engang ta hendes temp kan bare mærke på hendes kirtler, hvis de er hævet er den god nok. og hvis hun har meget feber bliver de så store at de gør ondt på hende og hun går og trækker hovedet til den ene side.. vi har flere gange oplevet at hun faktisk får hold i nakken af det.

Så jeg håber for jer at det "bare" er de der alm kirtler som hæver ret meget hos nogen..

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.