Hvad gjorde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Hej skønne Qvinder ;-) ..   Sagen er den at min mand og jeg har startet projekt baby - jeg kan teste i næste uge ! Iaften skal jeg til noget tøsefødselsdags fest. Hvad gjorde i i den periode hvor i prøvede ? Drak i slet ik? 

En af mine kolleger vidste ik hun var gravid før hun var 11 uger henne og hun kan altså godt li' fadøl på kroen.. Hendes jm sagde til hende at det er værre at drikke sidst i graviditeten end først i den.. Alt med måde naturligvis!

Hun har født en sund og velskabt pige for et par måneder siden

Tag afsted, hyg dig, slap af med måde ingen ved hvor længe der går før du bliver gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Michalala

Jeg havde regnet med at det tog lang tid før p-piller m.m. var ude af kroppen, så havde ikke skænket det med alkohol en tanke. Så ja, jeg drak også... Det med graviditet gik hurtige end forventet, så min lille bebs fik lige alle julefrokosterne. Ups... Det har jeg lidt dårlig samvittighed over nu. Drikker heldigvis normalt ikke så meget. Prøver jeg at se som en trøst

Hvis jeg skulle gøre det om ville jeg nok ikke afskære mig fuldstændig fra at drikke, men i det mindste tænke over det.

Anmeld

8. juni 2012

Kris89

jeg drikker mens vi prøver..

det lyder også så voldsom men jeg tager til de ting vi er inviteret til og holder mig på ingen måde tilbage i baren...

vi har forsøgt siden december 2010 og oplevet en SA mit i mellem...

jeg ville simpelthen ikke kunne sætte hele mit liv i bero i flere år fordi jeg måske er gravid...

jeg har testdag ca. 15/6. skal til fest i weekenden og holder mig ikke tilbage... når/hvis de to streger kommer, drikker jeg ikke en dråbe før efter amningen, men indtil da lever jeg som det unge menneske jeg er...

Anmeld

8. juni 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Kay skriver:

jeg drak da vi prøvede... det tog næsten 1 år at blive gravid... og jeg fortryder ik jeg drak.. det er jo ik sådan jeg drak hver weekend eller noget... men tog et gla her og der og var da også til fester undervejs... efter jeg er blevet gravid er det lagt helt på hylden... men hvis jeg samtidig med at skulle gå og vente så også droppe alcohol, hårfarvning osv. fordi der var en chance for jeg var gravid... så ville det år være meget mere ulideligt end det var i forvejen...

Jeg er meget enig  Og så er der jo kun ca. 14 dage om måneden man "ikke ved" om man er gravid - altså tiden fra æl til testdag, så man kan jo også bare lade være med at drikke i den periode. Tiden mens til æl er jo sikker - altså der er man jo ikke gravid....

Anmeld

8. juni 2012

Kay

SØS skriver:

Jeg er meget enig  Og så er der jo kun ca. 14 dage om måneden man "ikke ved" om man er gravid - altså tiden fra æl til testdag, så man kan jo også bare lade være med at drikke i den periode. Tiden mens til æl er jo sikker - altså der er man jo ikke gravid....

ja

nu har jeg pco og i starten ikke anede hvornår æl var... og til sidst mente lægerne slet ik den var der... så det kunne jeg ik rigtig gå efter...

endte da også med at havde været til julefrokost og drukket...  3 dage før jeg testede posetiv... og ret godt gået at tese posetiv når man ingen æl har...  men når man kigger på min termin havde man ik kunne se en posetiv test den dag jeg var til julefrokost.. den var også ret svag den dag jeg testede...

Anmeld

8. juni 2012

Mille.mulle

Hej

Først og fremmeste  jeg for jeres skyld at der er en spirer i maven

For det andet så skal man ikke sætte hele ens "festliv" på stand by pga projekt baby. Det har jeg personligt fundet ud af.

Med vores 1 barn blev jeg gravid mellem et skifte af 2 mærker p-piller, og havde været til 2 fester hvor den havdet fået gas, og vupti 2 streger! Da i gik igang med lillebror/søster stoppede jeg med at feste/drikke, og blev gravid(endte med SA) og det næste år drak jeg heller ikke pga vi forsøgte.

Snakkede med min læge og han sagde husk nu at nyde livet og hvis man drikker med måde, tage spireren ikke skade, og vi tager til et par fester og jeg giver den gas og hvad sker der....vupti 2 streger

Så du kan sagtens tillade dig at nyde et par glas  

Ha en god aften

Anmeld

8. juni 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hej skønne Qvinder ;-) ..   Sagen er den at min mand og jeg har startet projekt baby - jeg kan teste i næste uge ! Iaften skal jeg til noget tøsefødselsdags fest. Hvad gjorde i i den periode hvor i prøvede ? Drak i slet ik? 

Sidste "druktur" jeg havde inden jeg blev gravid var den aften hvor hun blev lavet  Ellers så var det sodavand - jeg led meget af blærebetændelse på det tidspunkt, så det brugte jeg til undskyldning inden de fik besked på at jeg var gravid 

Anmeld

8. juni 2012

MKuhr

Anonym skriver:

nej drak slet ikke

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar! jeg endte med at lade være med at drikke :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.