Hvad gjorde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.210 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej skønne Qvinder ;-) ..   Sagen er den at min mand og jeg har startet projekt baby - jeg kan teste i næste uge ! Iaften skal jeg til noget tøsefødselsdags fest. Hvad gjorde i i den periode hvor i prøvede ? Drak i slet ik? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

Hej skønne Qvinder ;-) ..   Sagen er den at min mand og jeg har startet projekt baby - jeg kan teste i næste uge ! Iaften skal jeg til noget tøsefødselsdags fest. Hvad gjorde i i den periode hvor i prøvede ? Drak i slet ik? 

Jeg drak ikke , nej  

Anmeld

8. juni 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg drak slet ikke i hele vores behandlingsforsøg, men jeg ville virkelig heller ikke risikere selv at ødelægge det, fordi jeg jo skal igennem en masse for at blive gravid...

Jeg har flere veninder, der har taget en lille drink eller to, men uden at drikke sig fulde, men de har også haft nemt ved at blive gravide

Anmeld

8. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg var i byen en gang efter vi var startet, der drak jeg.

Og var faktisk gravid, men det vidste jeg ikke på daværende tidspunkt.

Anmeld

8. juni 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg drak slet ikke i hele vores behandlingsforsøg, men jeg ville virkelig heller ikke risikere selv at ødelægge det, fordi jeg jo skal igennem en masse for at blive gravid...

Jeg har flere veninder, der har taget en lille drink eller to, men uden at drikke sig fulde, men de har også haft nemt ved at blive gravide

Jeg er mere bange for at skade barnet ( fosteret) hvis jeg nu er gravid!

Anmeld

8. juni 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Jeg var i byen en gang efter vi var startet, der drak jeg.

Og var faktisk gravid, men det vidste jeg ikke på daværende tidspunkt.

Det er det jeg er bange for ! Havde lige brug for at slå mig løs iaften, men det må blive på sodavand ;-))

Anmeld

8. juni 2012

crille

Altså begrænsede da indtaget og opfrodrede ikke selv til hyggeaftenenr med vin eller byture.. MEN jeg tror på at prøver man at blive gravid på normal vis, så er det vigtigt at man ikke fokuserer alt for meget på det (selvom det er svært) og husker at nyde livet for de glæder der findes ud over.

Således ved jeg nu at jeg har været fuld (ikke tænke, men beruset) en gang mens jeg ikke vidste jeg var gravid. Det sker der ikke noget ved. Kan sagtens forstå din tanke, men tror på det er vigtigt at man ikek gør graviditet til en sygdom. Hvis du nyder livet og er glad, er jeg sikker på du hurtigere bliver gravid og ellers føles ventetiden i hvert fald kortere  

Pøj Pøj  

Anmeld

8. juni 2012

Mor til Ella

crille skriver:

Altså begrænsede da indtaget og opfrodrede ikke selv til hyggeaftenenr med vin eller byture.. MEN jeg tror på at prøver man at blive gravid på normal vis, så er det vigtigt at man ikke fokuserer alt for meget på det (selvom det er svært) og husker at nyde livet for de glæder der findes ud over.

Således ved jeg nu at jeg har været fuld (ikke tænke, men beruset) en gang mens jeg ikke vidste jeg var gravid. Det sker der ikke noget ved. Kan sagtens forstå din tanke, men tror på det er vigtigt at man ikek gør graviditet til en sygdom. Hvis du nyder livet og er glad, er jeg sikker på du hurtigere bliver gravid og ellers føles ventetiden i hvert fald kortere  

Pøj Pøj  

Nemmerlig

Anmeld

8. juni 2012

LR85

Tag evt en test inden, der kunne jo være den viste noget lidt tidligere. 

Ellers ville jeg tage et par genstande, men absolut ikke drikke mig fuld. 

I ved jo ikke om der går 1-2 år før det lykkes, så du skal ikke bure dig for meget inde. 

Anmeld

8. juni 2012

Kay

jeg drak da vi prøvede... det tog næsten 1 år at blive gravid... og jeg fortryder ik jeg drak.. det er jo ik sådan jeg drak hver weekend eller noget... men tog et gla her og der og var da også til fester undervejs... efter jeg er blevet gravid er det lagt helt på hylden... men hvis jeg samtidig med at skulle gå og vente så også droppe alcohol, hårfarvning osv. fordi der var en chance for jeg var gravid... så ville det år være meget mere ulideligt end det var i forvejen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.