Jubiiii... Helle is back!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. april 2009

Rasmine

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Helle30

Hehe Bacon. Bliver da helt rød i kinderne.
Ja, jeg regner med at være tilbage - Sagde hun - velvidende, at hun om et øjeblik måtte forlade skærmen for at tage dagens bad (ja, det er så dertil jeg er nået hér kl. 12.40).
Har lige siddet og bladret nogle tråde igennem, og nej hvor har jeg savnet jer, kan jeg mærke.
Nå, da jeg skrev sidst at NU var jeg tilbage, så skete der selvfølgelig det, at min mor blev indlagt igen igen med hendes lungesygdom. - Ligesom sidste sommer, hvor vi holdt fest hér. Så det har taget al den tid, jeg har haft til overs de seneste uger. Heldigvis er hun hjemme igen, så det gik godt også denne gang.
Nu skal jeg bare lige hitte ud af at gøre dyret hér trådløst. Så kan jeg tage jer med ud i haven. For filand da et fantastisk vejr.

- En filand er i øvrigt ikke det samme som en huland. Det er to helt forskellige familier.

- Helle - stadig med flosset humor

Anmeld

27. april 2009

ivfmarie

I love U!!

Anmeld

27. april 2009

Marco2

27. april 2009

Loggidut

u´r bak

hurra....

Anmeld

27. april 2009

Helle30

Tak tøser. Love u2.

Jeg ved godt, det er min egen fejl - jeg kunne jo bare ha' været der - men hvis én eller anden kunne forklare, hvad det er med de ninjaer, eller smide et link, så behøver jeg ikke gruble mere over det

- Helle

Anmeld

27. april 2009

linemus

Det er på øf'en de er gået totalt i ninja-mode... Du skal vist have fat i Tynen - hun har en ninja i maven

Anmeld

27. april 2009

Helle30

linemus skriver:

Det er på øf'en de er gået totalt i ninja-mode... Du skal vist have fat i Tynen - hun har en ninja i maven

Nu ved jeg ikke så meget om ninjaer, men er det ikke noget med skilpadder?
- Synes jeg så Tynens scanningsbilleder.... Ligheden var ikke ligefrem slående...
Hmmm. Noget siger mig, jeg måske skal fange hende på fb. så.

- Helle, der nok gør klogest i at få et par timer på øjet, hvis det bliver tordenvejr senere - så bliver Nixon nemlig til et pivedyr, der vækker hele hytten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.