Hjæælp, ja, det er ikke spændende, men lugter forneden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja, nu er tiden til lægen bestilt.. Det var ikke så slemt at sige i tlf, så nu må vi se, når jeg skal op til ham..

Så nu må vi se, hvad han siger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Rsa

Anonym skriver:

Ja, nu er tiden til lægen bestilt.. Det var ikke så slemt at sige i tlf, så nu må vi se, når jeg skal op til ham..

Så nu må vi se, hvad han siger..

Jeg har selv døjet med dårlig bakteriebalance - ikke svamp, men overtal af bakterieflora. Det har resulteret i, at jeg desværre har haft streptococcer i underligt en del gange - har også spiral og er derfor mere modtagelig overfor infektioner.

Min kæreste ødelægger min bakteriebalace - utrolig nok er det sådan skruet sammen, at kvinden er base og manden er syre - de kan modarbejde hinanden, hvilket fører til ubalance.

Detaar hjulpet mig, at bruge vaginal kapsler fra vivac - en kur med mælkesyre bakterier, som neutraliserer skedens bakteriebalance igen.

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Rsa skriver:

Jeg har selv døjet med dårlig bakteriebalance - ikke svamp, men overtal af bakterieflora. Det har resulteret i, at jeg desværre har haft streptococcer i underligt en del gange - har også spiral og er derfor mere modtagelig overfor infektioner.

Min kæreste ødelægger min bakteriebalace - utrolig nok er det sådan skruet sammen, at kvinden er base og manden er syre - de kan modarbejde hinanden, hvilket fører til ubalance.

Detaar hjulpet mig, at bruge vaginal kapsler fra vivac - en kur med mælkesyre bakterier, som neutraliserer skedens bakteriebalance igen.

Okay, der kan man bare se
Vi bruger kondom, så jeg ved ikke om det spiller en rolle, men ihvert fald, så må lægen lige se på det .. Håber bare det er noget med bakteriebalancen, der er ude af kurs

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Så har jeg lige været til læge, han podede for at se om der var nogle bakterier, så jeg får svar fredag.

Anmeld

18. juni 2012

Mutti2

Hej.

Jeg døjer selv med at mit underliv lugter fælt. Min læge rådede mig til at købe en engangssprøjte på apoteket og købe noget A-38, som jeg med engangssprøjten skulle sprøjte op i skeden, da syren i det ville kunne hjælpe. Ved ikke om det var et råd du evt kunne bruge.

Jeg er for tiden inde i en periode hvor det ikke lugter dernede fra, så jeg har endnu ikke benyttet mig af rådet endnu, men har da tænkte mig at gøre det, hvis lugten bliver slem igen ;-)

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej.

Jeg døjer selv med at mit underliv lugter fælt. Min læge rådede mig til at købe en engangssprøjte på apoteket og købe noget A-38, som jeg med engangssprøjten skulle sprøjte op i skeden, da syren i det ville kunne hjælpe. Ved ikke om det var et råd du evt kunne bruge.

Jeg er for tiden inde i en periode hvor det ikke lugter dernede fra, så jeg har endnu ikke benyttet mig af rådet endnu, men har da tænkte mig at gøre det, hvis lugten bliver slem igen ;-)

Ja, det kunne da være en ide..

Jeg venter lige svar fra lægen, var der nemlig idag.. Han podede, så jeg kan få svar fredag, om der er nogle bakterier der, som ikke skal være der.

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Så har jeg været til læge, han podede for at se om der var nogle bakterier som ikke skulle være der, så jeg får svar fredag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.