Hjæælp, ja, det er ikke spændende, men lugter forneden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.649 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg har et problem, som har stået på noget tid nu.

Jeg lugter forneden, og mit urin lugter også. Det er ikke urinvejsinfektion, men er der nogle af jer, der har nogle gode råd til at få det væk? (Jeg vasker mig med intimsæbe hverdag, men det hjælper ikke) Jeg ville lige høre jer ad, inden jeg gik til lægen (det er ikke så sjovt at gå til læge med)

Det er bare irriterende, for jeg kan ikke være spontan mht. sex med min kæreste, for vil altid gerne lige i bad først.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

MikeyMike & Mor

Anonym skriver:

Jeg lugter forneden, og mit urin lugter også. Det er ikke urinvejsinfektion, men er der nogle af jer, der har nogle gode råd til at få det væk? (Jeg vasker mig med intimsæbe hverdag, men det hjælper ikke) Jeg ville lige høre jer ad, inden jeg gik til lægen (det er ikke så sjovt at gå til læge med)

Det er bare irriterende, for jeg kan ikke være spontan mht. sex med min kæreste, for vil altid gerne lige i bad først.

Det er nok noget du indtager, siden du siger at dit urin også lugter. Spiser du usundt eller meget krydderet mad? 

Jeg ved ikke rigtig hvad du skal gøre, men har set nogle reklamer i fjernsynet om noget der fjerner lugten og giver dig din intimbalance tilbage, kan bare ikke huske hvad det hedder.

Ellers spørg din læge, selvom det er ubehageligt, hellere det end et uspontant sexliv.

Anmeld

7. juni 2012

come2

Anonym skriver:

døjer du med kløe?

Anmeld

7. juni 2012

Kamulla

du må endelig ikke vaske dig hver dag med den intim sæbe.. 2 gange om ugen max.. når du vasker dig dernede med andet end vand så fjerner du alle bakterierne, men sagen er at der skal være bakterier dernede.. og bliver de fjernet hver dag kan det også give svamp..

syntes det lyder som en omgang svamp.. det kan lugte slemt desværre.. så du skal have en virginal kur (sådan en pille man stikker op )

Anmeld

8. juni 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

døjer du med kløe?

Nej, det gør jeg ikke..

Anmeld

8. juni 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

du må endelig ikke vaske dig hver dag med den intim sæbe.. 2 gange om ugen max.. når du vasker dig dernede med andet end vand så fjerner du alle bakterierne, men sagen er at der skal være bakterier dernede.. og bliver de fjernet hver dag kan det også give svamp..

syntes det lyder som en omgang svamp.. det kan lugte slemt desværre.. så du skal have en virginal kur (sådan en pille man stikker op )

Okay, det har jeg ellers gjort i flere år .. Men kan det da også gøre at ens urin lugter?

Svamp, kan man købe noget håndkøb mod det ?

Anmeld

8. juni 2012

Anonym trådstarter

Mikes Mamma skriver:

Det er nok noget du indtager, siden du siger at dit urin også lugter. Spiser du usundt eller meget krydderet mad? 

Jeg ved ikke rigtig hvad du skal gøre, men har set nogle reklamer i fjernsynet om noget der fjerner lugten og giver dig din intimbalance tilbage, kan bare ikke huske hvad det hedder.

Ellers spørg din læge, selvom det er ubehageligt, hellere det end et uspontant sexliv.

Spiser ikke meget usundt, men spiser dog krydret mad, men det er ikke hverdag..

Ja, jeg må nok hellere en tur forbi lægen, Æv.

Anmeld

8. juni 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

man kan købe sådan noget på apoteket til at rette op på tingene i underlivet..

men lugt og udflåd kan være ting der tyder på noget er galt, fx en sygdom eller noget i den stil..

jeg ville nok selv om det ikke er sjovt, gå en tur til lægen og blive undersøgt.. er der noget galt skal der helst gøres noget ved det.. flere sygdomme kan man blive steril af..

Anmeld

8. juni 2012

JanetBJ

Drikker du meget vand? Hvis ikke, så begynd, mine egne erfaringer er at ens urin lugter rigtig grimt hvis man får for mange affaldsstoffer i kroppen, er på pencillin, eller har blærebetændelse ... Men ellers smut forbi lægen

Anmeld

11. juni 2012

Anonym trådstarter

Mikes Mamma skriver:

Ja, nu er tiden til lægen bestilt.. Det var ikke så slemt at sige i tlf, så nu må vi se, når jeg skal op til ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.