Jeg har Angst ! :/ :( Er der andre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

Anonym trådstarter

Anjamichell skriver:

Jeg har panikangst og har haft det i 15 år.
Jeg har holdt foredrag osv omkring det og har en hjemmeside hvor du kan gå ind og læse om det og om min situation.
www.antiangst.dk
Den skal opdateres men jeg synes nu at du skal læse det alligevel.

Du må gerne skrive privat til mig og så kan du få mit mobilnummer.

Mange krammer og forståelse herfra <3

Hej Jeg vil ENORMT meget gerne snakker privat med Dig! har jeg meget brug for, min psykolog har nemlig givet mig nogle øvelser , men det virker ikke

jeg kan ikke komme ind på din hjemmeside , øv øv, men måske du lige kan undersøge hvorfor , jeg kommer kun ind hvor man kan lave sin egen osv....

til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

AMtrier

Anonym skriver:

Mange tak skal du have ja det er forfærdeligt , også derfor jeg skriver, er ked af at have det sådan, for bliver så bange når jeg er bange for om jeg fejler noget osv...

men det er ligesom om lægen ik forstår mig, har været hos lægen et par gange, og få berolignede og de snakker aldrig rigtig med mig, kun lidt og siger de ikke er glade for at give de piller jeg får, da man kan blive afhængig ????? ! men har jo brug for dem for pokker

jeg kender det desværre godt nogle gange bliver man bare nødt til at presse på hos lægen for a få en behandling igang desværre kender dett kun alt for godt !

held og lykke !

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

Mikes Mamma skriver:

Eksponering, det er utrolig vigtigt når du har angst.

Se din frygt i øjnene, og få snakket om det så meget som muligt.

Har du overvejet en fobiskole måske? 

ved ik lige hvad eksponering betyder?! og en forbi skole, er det ikke hvis man har araknoforbi osv, altså bange for edderkopper og kryb, altså det er jeg os meget bange for, men har mest dødsangst ... så ved ik om en forbi skole vil være det rigtige ?

men er det noget jeg kan snakke med lægen om ?

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

AMtrier skriver:

jeg kender det desværre godt nogle gange bliver man bare nødt til at presse på hos lægen for a få en behandling igang desværre kender dett kun alt for godt !

held og lykke !

Ja ! bliver nødt til at få den hjælp jeg behøver, mit meget svingende og dårlige humør smitter jo af på min kære søn og mand og det er så synd for dem

bare fordi jeg går og er bange for ALT hele tiden

Anmeld

7. juni 2012

MikeyMike & Mor

ved ik lige hvad eksponering betyder?! og en forbi skole, er det ikke hvis man har araknoforbi osv, altså bange for edderkopper og kryb, altså det er jeg os meget bange for, men har mest dødsangst ... så ved ik om en forbi skole vil være det rigtige ?

men er det noget jeg kan snakke med lægen om ?

Det er en skole hvor de behandler ALT angst. Lige fra om du har sygdomsangst, eller angst for fjer. Synes du skulle tale med din læge om det, om at blive henvist til en fobiskole, de hjælper dig med de redskaber du behøver for at slippe din angst, og hjælper dig med eksponering.

Eksponering betyder at se din frygt i øjnene, ligesom hvis du er bange for fjer, så ikke direkte gå hen til en fugl, men kom tættere og tættere på den for hver dag der går, indtil du er helt henne.

Anmeld

7. juni 2012

Savannah

Nu vil jeg ikke gå for meget i detaljer..Men to ting - Face din angst! Og når du ikke kan, så gem dig under dynen, eller der hvor du er tryg!

Anmeld

8. juni 2012

fairlady

Anonym skriver:

Tusind tak skal du have hvor er det rart at man ikke er alene .... hvorfor har man den angst mon ? !

Ved ikkemhvad der sker i det der hoved!?

Men jeg ved at stress kan fremprovokere angsten...

Så prøv at blive bevidst omkring hvad det er der fremprovokere din angst, det vil nok kunne hjælpe dig fremover.

Anmeld

8. juni 2012

anjamichell@gmail.com

Anonym skriver:

Hej Jeg vil ENORMT meget gerne snakker privat med Dig! har jeg meget brug for, min psykolog har nemlig givet mig nogle øvelser , men det virker ikke

jeg kan ikke komme ind på din hjemmeside , øv øv, men måske du lige kan undersøge hvorfor , jeg kommer kun ind hvor man kan lave sin egen osv....

til dig

Nej det kan jeg da godt se.... Det får jeg ordnet og opdateret den samtidig men skriv i indbakke så får du mit nummer så vi kan komme igang. Jeg har hjulpet rigtig mange :-) så skynd dig at skrive

Krammer :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.