Jeg har Angst ! :/ :( Er der andre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.860 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

Anonym trådstarter

jeg har angst, jeg går lige pt til Spykolog og jeg får piller ved angst som jeg må tage ½ AF ved behov ! men synes bare ikke det virker, altså jo, jeg bliver træt og sløv af pillen, men ANGSTEN går da ikke væk...

jeg vil høre om der er andre med angst som får andet hjælp fra lægen ?? findes der andre midler...

jeg er fks. panisk angst for at få brystkræft hver gang der er noget med mine bryster, min kæreste er god til at berogligne mig, men jeg er træt af at have angst, det er med ALT... er næsten angst for alt ååååh det er så svært synes jeg... når jeg er angst for jeg hedeture , begynder at græde ( panik græde ) og ryster....

idag var jeg ved at ringe til lægen om andet kan hjælpe på min angst, derfor søger jeg råd herinde ! ?

Håber nogen har det som mig ( tagligt sagt ) men som er i samme båd, da jeg virkelig er angst...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

jeg har angst, jeg går lige pt til Spykolog og jeg får piller ved angst som jeg må tage ½ AF ved behov ! men synes bare ikke det virker, altså jo, jeg bliver træt og sløv af pillen, men ANGSTEN går da ikke væk...

jeg vil høre om der er andre med angst som får andet hjælp fra lægen ?? findes der andre midler...

jeg er fks. panisk angst for at få brystkræft hver gang der er noget med mine bryster, min kæreste er god til at berogligne mig, men jeg er træt af at have angst, det er med ALT... er næsten angst for alt ååååh det er så svært synes jeg... når jeg er angst for jeg hedeture , begynder at græde ( panik græde ) og ryster....

idag var jeg ved at ringe til lægen om andet kan hjælpe på min angst, derfor søger jeg råd herinde ! ?

Håber nogen har det som mig ( tagligt sagt ) men som er i samme båd, da jeg virkelig er angst...

du kan pb mig hvis du vil snakke har haft det i nogle år efterhånden

Anmeld

7. juni 2012

AMtrier

Anonym skriver:

HHejeg har angst, jeg går lige pt til Spykolog og jeg får piller ved angst som jeg må tage ½ AF ved behov ! men synes bare ikke det virker, altså jo, jeg bliver træt og sløv af pillen, men ANGSTEN går da ikke væk...

Hej !

Først : jeg er ked af at høre om din situation ! Det er forfærdeligt at have en psykisk lidelse, uanset hvilken !

Jeg lider ikke af angst, men noget andet som jeg helst ikke vil komme nærmere ind på her. Men du skal vide at det lyder som en mild form for angst ( har set symptomer som kramper og ildebefindende) gudskelov ! Din læge vil selvfølgelig undersøge nærmere hvordan du har det. Men en anden behandling kan være antidrepressiv medicin som fx sertralin eller zoloft(staves?) Jeg ved i hvert fald at disse preperater er brugt mod angst og i de tilfælde jeg kender til har det hjulpet !

Jeg håber i finder en løsning !

'god bedring ' og kram herfra

Anmeld

7. juni 2012

fairlady

Hej.

jeg lider selv af dødsangst, som du i perioder. Der er jeg på medicin der hedder citalopram orifarm, som har en god virkning på mig.

Man skal have tålmodighed med medicinen, det kan være vanskeligt at finde frem til den der virker på dig.

citalopram orifarm er en slags lykkepille og man skal tage den over noget tid, før den virker, men snak med din læge.

Held og lykke med det.

Anmeld

7. juni 2012

Camilla <3

Hejsa

Du skal være velkommen til at skrive til mig.

Jeg ved (desværre) en del om angst, depression osv.

Er ked af at hører om din situation. kram.

Anmeld

7. juni 2012

anjamichell@gmail.com

Jeg har panikangst og har haft det i 15 år.
Jeg har holdt foredrag osv omkring det og har en hjemmeside hvor du kan gå ind og læse om det og om min situation.
www.antiangst.dk
Den skal opdateres men jeg synes nu at du skal læse det alligevel.

Du må gerne skrive privat til mig og så kan du få mit mobilnummer.

Mange krammer og forståelse herfra <3

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

du kan pb mig hvis du vil snakke har haft det i nogle år efterhånden

Mange tak skal du have

Anmeld

7. juni 2012

MikeyMike & Mor

Anonym skriver:

Eksponering, det er utrolig vigtigt når du har angst.

Se din frygt i øjnene, og få snakket om det så meget som muligt.

Har du overvejet en fobiskole måske? 

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

AMtrier skriver:

Hej !

Først : jeg er ked af at høre om din situation ! Det er forfærdeligt at have en psykisk lidelse, uanset hvilken !

Jeg lider ikke af angst, men noget andet som jeg helst ikke vil komme nærmere ind på her. Men du skal vide at det lyder som en mild form for angst ( har set symptomer som kramper og ildebefindende) gudskelov ! Din læge vil selvfølgelig undersøge nærmere hvordan du har det. Men en anden behandling kan være antidrepressiv medicin som fx sertralin eller zoloft(staves?) Jeg ved i hvert fald at disse preperater er brugt mod angst og i de tilfælde jeg kender til har det hjulpet !

Jeg håber i finder en løsning !

'god bedring ' og kram herfra

Mange tak skal du have ja det er forfærdeligt , også derfor jeg skriver, er ked af at have det sådan, for bliver så bange når jeg er bange for om jeg fejler noget osv...

men det er ligesom om lægen ik forstår mig, har været hos lægen et par gange, og få berolignede og de snakker aldrig rigtig med mig, kun lidt og siger de ikke er glade for at give de piller jeg får, da man kan blive afhængig ????? ! men har jo brug for dem for pokker

Anmeld

7. juni 2012

Anonym trådstarter

fairlady skriver:

Hej.

jeg lider selv af dødsangst, som du i perioder. Der er jeg på medicin der hedder citalopram orifarm, som har en god virkning på mig.

Man skal have tålmodighed med medicinen, det kan være vanskeligt at finde frem til den der virker på dig.

citalopram orifarm er en slags lykkepille og man skal tage den over noget tid, før den virker, men snak med din læge.

Held og lykke med det.

Tusind tak skal du have hvor er det rart at man ikke er alene .... hvorfor har man den angst mon ? !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.