Til jer der har prøvet ballonkatheter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

LR85

JonTri skriver:

Jeg blev sat i gang med ballonkatheter og havde en positiv oplevelse.
Fik katheteret sat op kl 12. Det var lidt ubehageligt, men ok. Kl 13 begyndte en murren. Kl 19-2 havde jeg veer... Men jeg ku fint tale imellem dem. Kl 4 kom de igen og katheteret faldt ud og jeg var 4 cm åben ( der falder det automatisk ud) og min dreng er født 9.30.

De opsætter 2 balloner a 80ml stykket. Ligner to blommer. Den ene forhindrer at det falder ud og den anden udvider. Det føles underligt at rende rundt med en slange ned ad benet og det spænder, men det spænder jo også at føde et babyhoved

okay, godt a høre a du har haft god oplevelse.

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

LR85

7. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
LR85 skriver:

jeg er nemlig i samme situation som dig.

de vil tage vandet på søndag, hvor jeg er 41+4, og hvis de ikke kan, ville de lægge ballonkatheter, men er godt nok i tvivl om jeg selv har lyst til det...

hva skete der ellers til dit jordemoderbesøg? og hvornår skal du 'sættes igang'?

Der er heldigvis stadig en god mdr til termin. Har termin d 3/7, men må ik gå over tid pga mit blodtryg. Det betyder så at vi ska vælge mellem pks 1 uge før termin eller igangsættelse d 3/7. 

Hun sagde at først ville de se om de ku tá vandet og ellers sku jeg ha ballon kateter, hvilket hun kun havde været med til med rigtig god virkning.

Hvis det så ik virkede ville jeg sku ha ks. 

Har fået en tid igen ved jordmor om 14 dage, der er jeg i uge 38+2. Der ska vi så ha bestemt os for om vi vil ha pks eller prøve med igangsættelses d3/7, hvis ik jeg ellers selv er gået igang inden! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.