Hejsa
Kan se en del har skrevet, vil bare lige fortælle om min oplevelse med den lange ventetid.
Jeg var ved læge i uge 9 og fik taget blodprøver til den test, så det var klar til nakkefoldscanningen.
Jeg hørte heller intet, og måtte i uge 11 ringe til min læge og rykke. De påstod det var sygehuset der var forsinket,de havde sendt det samme dag jeg var ved lægen i uge 9, og jeg måtte vente. Da der var gået yderligere en uge, ringede jeg selv til sygehuset og fik af vide, at de først dagen inden havde modtaget det hele fra læge. Dvs. min læge havde IKKE sendt det afsted som lovet og sagt i tlf. AArrghhh det gør mig sur, at de lyver mig direkte op i hovedet.
Det resulterede i at jeg først kom til NF scanning i uge 13+2 og viste sig, at jeg fik nogle ret dårlige tal (har lige skrevet et indlæg om det)... Nu skal jeg så gå og vente og vente på nogle forhåbentlig positive meldinger, og dagene er så lange. Havde lægen dog bare sendt det til tiden, havde jeg i dag haft svar og kunne være kommet videre. I dag er jeg i uge 13+6 og baby vokser og jeg kan ikke gøre en pind, andet end vente og tænke positive tanker...
Så lad være med at "tro" at andre gør det de skal, for det er IKKE altid tilfældet, desværre :-(
Pøj pøj med det hele!
Kh. Carona
Anmeld