"Smid sutten-råd"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Bellas Mor

Jeg har endelig en god nyhed :-) Igår (4. aften uden sut) kom min smukke pige i seng kl 19.30 - og faldt i søvn med det samme! Ingen brok, ingen spørgsmål. Fuldstændig som da hun havde sin sut!! :-)

Det er som at skyde mig selv i foden, hvis jeg giver hende sutten nu. Så jeg lader den ligge :-) Er meget stolt af min lille prut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

LotusCPH

Vi var også ret heldige at lillebror kommer snart - så kaya sagde selv at nu var det lillebror der sku bruge sut - og så aflevederede hun alle sine sutter ude i vores køkkenskuffe - så vi kunne samle dem til suttetræet i frederiksberg have. Hun fik så til opgave at tegne en tegning - og så skrev vi et lille farvelbrev sammen. Hun har taget det SÅ pænt - storebror stoppede selv- da han havde bidt sutterne over så var der ligesom ikke flere sutter. 

Men altså tag hende med ind til suttetræet elelr bare snak om det - der er også enkelte butikker der tager imod og så får hun en gave

der er ingen opskrift på sutteafvending - men det tager tid. 

Men ved godt det kan være hårdt at høre når hun savner sin sut, men sig evt. til hende hun er en stor på nu og så snakke om noget andet evt?

Anmeld

8. juni 2012

Leneur

oerslev skriver:

Julemand tricket er rigtig godt - og det virker.

Men det er jo ikke jule tid???

Jeg ved der i forskellige forlystelsesparker er et træ, man kan hænge dem på, måske det virker? ellers giv hende sutten igen, og gør det i december.

Hilsen en mor til 3

Nej det var ikke juletid men påsketid men julemanden virkede nu alligevel....

Anmeld

8. juni 2012

L&V

Bellas Mor skriver:

HJÆLP!

Min skønne, skønne datter på 3 år, har smidt sutten i skraldespanden !! (på eget initiativ!) MEN, problemet er, når vi kommer til sengetid, så har hun glemt alt om den episode! Det er nu 3 dage siden, og hun ligger i sengen og skriger i 2-3 timer, inden hun falder hen. Vi fortæller historier, nusser, krammer, trøster, er forstående mm. i skrige-perioden. Men intet hjælper!

Har I nogle gode råd, til hvad der kan hjælpe??

Min veninde har lige været igennem det samme og det endte med de bandt sutten til sengen også måtte man sidde der med sin sut og det blev ret hurtigt kedeligt også stoppede hun med sutten

Anmeld

8. juni 2012

SaNiNa

Nicklas er også lige hold op med at bruge sut for 1 uge og 1 dag siden.

Vi var så heldige at han stoppede i dp og da han skulle puttes om aften og han spurgte efter sine sutter sagde vi at dem havde vi glemt over hos richard (hans dagplejer) og brokkede sig lidt men lagde sig pænt til at sove og der har intet været nu har vi bare glemt dem hos richard og han sover fint uden.

Det skal lige siges han kun brugte dem til at falde i søvn med.

Så hvis jeres datter skriger i 2-3 timer her aften så vil jeg tro hun ikke er klar eller så prøv med en ny bamse som hun selv vælge hun kan sove med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.