Puha synes junglen med tøj indkøb til bebs er svær!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

christina92

Nea85 skriver:

Jeg var forresten rigtig glad for heldragter i stedet for sæt med body og bukser i starten

Kan se på min liste at jeg har 6 dragter med fødder i 50-56 og 9 i alt med og uden fødder i 60-62  Så det burde jeg kunne klare hvis jeg også bliver vild med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

christina92

tanja. skriver:

Nej ingen grund til det men lækkert med en søster at låne tøj af, har vi os af min til vores lillebror

Ja det er fantastisk!!! Jeg har termin d. 6 Oktober og niecen er fra d. 12 Oktober så det passer PERFEKT!

Anmeld

7. juni 2012

SandieRa

Det kan også komme lidt at på om i er høje i familien. Min søn brugte allerede 74 i bodyer da han var 4-5 mdr

Anmeld

7. juni 2012

L&V

christina92 skriver:

Hej girls.

Har netop gennemgået det tøj jeg kan låne til hende den lille fra min søster.

Der er masser af tøj hvertfald, og har også masser i str. 50-56.

Jeg har noget i str. 60-62, men har lidt mere på beding, et andet sted hvor vi kan få/købe billigt.

Jeg har ikke gennemgået poserne med str. 70 og op, er det dumt? Undervurdere jeg hvor hurtigt baby vokser. Jeg aner ikke hvor gammel baby ca. er når hun bruger 70..

Er lidt lost, så vil i ikke gerne dele jeres gode råd!!

Når du nu alligevel har fingrene i det så ta og lav kasser med de forskellige størrelser så når tiden kommer og du ska bruge det så er det klart.. Jeg købte 8 bedrollers delte tøjet i dem efter str og hev dem frem når hun sku over i en større str. hvis jeg ik havde gjort det så tror jeg jeg ville ha glemt meget af det

Bare et lille tip

Anmeld

7. juni 2012

Koen.

christina92 skriver:

Ja det er fantastisk!!! Jeg har termin d. 6 Oktober og niecen er fra d. 12 Oktober så det passer PERFEKT!

Armen det kunne jo ikke passe bedre

Anmeld

7. juni 2012

christina92

SandieRa skriver:

Det kan også komme lidt at på om i er høje i familien. Min søn brugte allerede 74 i bodyer da han var 4-5 mdr

Hehe det er vi... bestemt ikke  tværtimod

Anmeld

7. juni 2012

christina92

Månsson skriver:

Når du nu alligevel har fingrene i det så ta og lav kasser med de forskellige størrelser så når tiden kommer og du ska bruge det så er det klart.. Jeg købte 8 bedrollers delte tøjet i dem efter str og hev dem frem når hun sku over i en større str. hvis jeg ik havde gjort det så tror jeg jeg ville ha glemt meget af det

Bare et lille tip

Søsteren har delt det i poser hvor hun uden på har skrevet str. Så det er heldigvis delt op

Anmeld

7. juni 2012

L&V

christina92 skriver:

Søsteren har delt det i poser hvor hun uden på har skrevet str. Så det er heldigvis delt op

Anmeld

7. juni 2012

chael

Str. 74 éé omkring 6-9 mdrs alderen

Tag du det bare stille og roligt

*C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.