Puha synes junglen med tøj indkøb til bebs er svær!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

christina92

Hej girls.

Har netop gennemgået det tøj jeg kan låne til hende den lille fra min søster.

Der er masser af tøj hvertfald, og har også masser i str. 50-56.

Jeg har noget i str. 60-62, men har lidt mere på beding, et andet sted hvor vi kan få/købe billigt.

Jeg har ikke gennemgået poserne med str. 70 og op, er det dumt? Undervurdere jeg hvor hurtigt baby vokser. Jeg aner ikke hvor gammel baby ca. er når hun bruger 70..

Er lidt lost, så vil i ikke gerne dele jeres gode råd!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Clisolka

christina92 skriver:

Hej girls.

Har netop gennemgået det tøj jeg kan låne til hende den lille fra min søster.

Der er masser af tøj hvertfald, og har også masser i str. 50-56.

Jeg har noget i str. 60-62, men har lidt mere på beding, et andet sted hvor vi kan få/købe billigt.

Jeg har ikke gennemgået poserne med str. 70 og op, er det dumt? Undervurdere jeg hvor hurtigt baby vokser. Jeg aner ikke hvor gammel baby ca. er når hun bruger 70..

Er lidt lost, så vil i ikke gerne dele jeres gode råd!!

Du behøves ikke gennemgå de poser som du nævner lige nu - str. 70, er der noget der hedder det? Der er en str. 68 og 74 

De første par måneder kan du sagtens klare dig med 50,56 0g 62 - min datter var omkring 8-9 uger da hun skulle bruge str. 62 

Anmeld

7. juni 2012

Koen.

Min datter var 8 mdr da hun brugte str 74 så jeg ville nok bare vente lidt med at finde den str frem

Anmeld

7. juni 2012

christina92

Babymor2010 skriver:

Du behøves ikke gennemgå de poser som du nævner lige nu - str. 70, er der noget der hedder det? Der er en str. 68 og 74 

De første par måneder kan du sagtens klare dig med 50,56 0g 62 - min datter var omkring 8-9 uger da hun skulle bruge str. 62 

Det er ikke sikkert, kom om ved en enkelt eller to som hed 70, men du har ret i at resten af poserne står der 74 på

Anmeld

7. juni 2012

Nea85

Hvis du har masser af tøj i str. 50-62 vil jeg mene, at du er godt dækket ind Min datter passede str. 50 i to uger og str. 56 til hun var 3 måneder, til gengæld brugte hun ikke str. 62 ret lang tid, så det jeg vil sige er, at det er meget forskelligt hvor længe de kan bruge tøjet

Du behøver ikke at stresse over, at du ikke har kigget i tøjet i str. 74 og opefter, for du skal nok regne med at der går nogle måneder, før hun kan passe det

Anmeld

7. juni 2012

christina92

tanja. skriver:

Min datter var 8 mdr da hun brugte str 74 så jeg ville nok bare vente lidt med at finde den str frem

Okay tusind tak  Så gider jeg ikke stresse mig selv over det!

Anmeld

7. juni 2012

Nea85

Nea85 skriver:

Hvis du har masser af tøj i str. 50-62 vil jeg mene, at du er godt dækket ind Min datter passede str. 50 i to uger og str. 56 til hun var 3 måneder, til gengæld brugte hun ikke str. 62 ret lang tid, så det jeg vil sige er, at det er meget forskelligt hvor længe de kan bruge tøjet

Du behøver ikke at stresse over, at du ikke har kigget i tøjet i str. 74 og opefter, for du skal nok regne med at der går nogle måneder, før hun kan passe det

Jeg var forresten rigtig glad for heldragter i stedet for sæt med body og bukser i starten

Anmeld

7. juni 2012

Clisolka

christina92 skriver:

Det er ikke sikkert, kom om ved en enkelt eller to som hed 70, men du har ret i at resten af poserne står der 74 på

Ork, den størrelse behøver du ikke stresse over nu , der går et stykke tid før baby kan være i en str. 74. Jeg tror Isabella har været omkring 7-8 mrd måske 

Anmeld

7. juni 2012

Clisolka

Nea85 skriver:

Jeg var forresten rigtig glad for heldragter i stedet for sæt med body og bukser i starten

Mig med - og strømpebukser er guld værd 

Anmeld

7. juni 2012

Koen.

christina92 skriver:

Okay tusind tak  Så gider jeg ikke stresse mig selv over det!

Nej ingen grund til det men lækkert med en søster at låne tøj af, har vi os af min til vores lillebror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.