Indholdsfortegnelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. april 2009

Rasmine

Anybody som ved hvordan jeg laver sådan én med tal, altså:
1.0
1.1
1.2
2.0
OSV?
Astrid mener jeg bare skal skrive det inden overskriften, og så sku det opdatere sig automatisk, men jeg ka' it' hit' u' a' et.
Jeg troede jeg havde sådan en indholdsfortegn. på den anden comp, men dte har jeg ikke.
Kh. Polle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Lise

I word går jeg ud fra..

Jeg plejer at kalde mine overskrifter 1.1, 1.2 etc. Vælge dem som overskrift 1, 2, 3. Og så gå i indsæt, reference, indeks mm, indholdsfortegnelse, ok.

Badabing badabum!!!

Var det det du mente?

Anmeld

27. april 2009

Rasmine

Eh....

Anmeld

27. april 2009

Lise

Var det det - eller var det noget andet?

HAR du lavet indholdsfortegnelsen, og skal den bare opdateres eller hur???

Og hvis de der tal skal stå i indholdsfortegnelsen, så skal de også stå i overskrifterne. Det giver god mening. ikke?

Jeg er vist ikke helt med på hvad du spørger om.

Anmeld

27. april 2009

Rasmine

Lise, jeg HAR lavet indholdsfortegnelsen.
Men vil gerne have de numre på.
MEN jeg er jo ikke nået langt i opgaven, så kommer til at skrive flere, nye afsnit, indimellem de eksisterende.
Og så har jeg jo balladen, så skal jeg til at flytte numrene.
Troede der var en automatisk nummerindh.fortegn.
Det andet bliver for besværligt.

Eller den du bruger, opdaterer den selv, altså med nye afsnit, nye numre?

Anmeld

27. april 2009

Lise

Nej, den opdaterer ikke selv. Og bliver der klemt et ekstra afsnit ind et sted, må man lave numrene om. Men man kan jo vente med at sætte numrene på til sidst. For du har vel defineret dine overskrifter. Så er det jo bare at skrive numrene og opdatere indholdsfortegnelsen ved at højreklikke på den og trykke update field.

Anmeld

27. april 2009

Rasmine

Ja, de er defineret som 1, 2, eller 3.
Hmm... Jeg mener bare bestemt jeg så et eller andet sted, at der fandtes en automatisk, med tal.
Nå, jeg må se om jeg gider gøre det, når jeg bliver færdig engang, med den forp..... opgave.
Giiiider bare ikke.

Anmeld

27. april 2009

ivfmarie

Mebach skriver:

Ja, de er defineret som 1, 2, eller 3.
Hmm... Jeg mener bare bestemt jeg så et eller andet sted, at der fandtes en automatisk, med tal.
Nå, jeg må se om jeg gider gøre det, når jeg bliver færdig engang, med den forp..... opgave.
Giiiider bare ikke.

der findes da en automatisk!
Du skal bare sørge for at have dine overskrifter defineret - også under- og underunder-overskrifterne. Når så du indsætter indholdsfortegnelsen så vælger du bare det layout du vil ha'...

Marie

Anmeld

27. april 2009

Lise

Har lige surfet rundt i en indholdfortegnelse jeg havde lavet. Jeg kan heller ikke finde ud af det. Oplys os kloge Marie Skær gerne ud i pap.

Anmeld

27. april 2009

ivfmarie

Lise skriver:

Har lige surfet rundt i en indholdfortegnelse jeg havde lavet. Jeg kan heller ikke finde ud af det. Oplys os kloge Marie Skær gerne ud i pap.

pas... jeg skulle lige selv teste, og kunne ikke finde en udgave med fortløbende numre... sorry..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.