Ingen sex efter fødsel :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Godaften de damer. Håber i har nogle gode råd til mig. Det er nu 3 måneder siden at jeg har født oG min mand og jeg har prøvet at have sex op til flere gange, men det lykkes aldrig. Jeg sprækkede slet ikke underfødselen, men alligevel gør det så ondt når han prøver at trænge ind i mig, vi må altid stoppe, fordi det gør så ondt på mig. Er også blevet vanvittig tør og har meget svært ved at blive våd. Får vi mon nogensinde et normalt sexliv igen?? 

Jeg har haft samme problem ind til for nylig, og det er 8 mdr. siden jeg fødte (Jeg sprækkede heller ej under fødslen), jeg havde også perioder hvor jeg var bange for at det aldrig skulle blive godt igen, men nu er det godt, måske endda bedre end før.

Vi er alle så forskellige, det tager bare længere tid for nogen, mens andre nærmest kan knalde dagen efter

jeg kan bare sige at jeg glemte knibeøvelserne (og når jeg huskede dem lavede jeg dem forkert fandt jeg ud af, hvilket jeg ikke troede var muligt. xD haha) men efter jeg begyndte at lave dem blev det meget bedre. men det kan jo self godt være du allerede laver dem som du skal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.