Ingen sex efter fødsel :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.464 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Anonym trådstarter

Godaften de damer. Håber i har nogle gode råd til mig. Det er nu 3 måneder siden at jeg har født oG min mand og jeg har prøvet at have sex op til flere gange, men det lykkes aldrig. Jeg sprækkede slet ikke underfødselen, men alligevel gør det så ondt når han prøver at trænge ind i mig, vi må altid stoppe, fordi det gør så ondt på mig. Er også blevet vanvittig tør og har meget svært ved at blive våd. Får vi mon nogensinde et normalt sexliv igen?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ork jo, mon ikke i gør det

Måske han bare skal starte med fingrene og se hvad der sker? I værste tilfælde så findes der vel noget glidecreme af en art.

Anmeld

6. juni 2012

Kamulla

brug glidecreme.. frygten for det stadig gør ondt kan gøre det gør ondt da du uden at tænke over det trækker sammen i underlivet og ikke bliver våd.. det normale sexliv skal nok komme op og køre igen

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Ork jo, mon ikke i gør det

Måske han bare skal starte med fingrene og se hvad der sker? I værste tilfælde så findes der vel noget glidecreme af en art.

Det har vi prøvet og det er virkelig ubehageligt. 

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

brug glidecreme.. frygten for det stadig gør ondt kan gøre det gør ondt da du uden at tænke over det trækker sammen i underlivet og ikke bliver våd.. det normale sexliv skal nok komme op og køre igen

øSynes ellers jeg slapper helt af. Men ligeså snart vi begynder på at skulle sexe, så går det galt 

Anmeld

6. juni 2012

Kamulla

Anonym skriver:

øSynes ellers jeg slapper helt af. Men ligeså snart vi begynder på at skulle sexe, så går det galt 

jeg vidste heller aldrig at jeg gjorde det.. men kroppen gjorde det ubevidst.. og først efter fødsel blev jeg gjort opmærksom på dette da jeg skulle til genoptræning hos en fys.. hun sagde at hele pivtøjet var spændt sammen også når jeg lå og lignede jeg slappede af.. det kan være tanker osv selvom du ikke mener det.. fik nogle venepumpe øvelser og vejrtrækningsøvelser for at hjælpe på problemet... 

Anmeld

6. juni 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Godaften de damer. Håber i har nogle gode råd til mig. Det er nu 3 måneder siden at jeg har født oG min mand og jeg har prøvet at have sex op til flere gange, men det lykkes aldrig. Jeg sprækkede slet ikke underfødselen, men alligevel gør det så ondt når han prøver at trænge ind i mig, vi må altid stoppe, fordi det gør så ondt på mig. Er også blevet vanvittig tør og har meget svært ved at blive våd. Får vi mon nogensinde et normalt sexliv igen?? 

Ammer du dit barn? For det har stor betydning for dine slimhinder og hvor tørre de er (både vaginalt, men også øjne etc.)

Lige så stille bliver det normalt igen! Jeg var også meget nærvøs, men nu hvor amningen næsten er slut (min søn er 9 måneder) er vores sexliv ved at være tilbage til normalen 

Jeg ville også foreslå vandbaseret glidecreme, ind til det bliver bedre.

Anmeld

6. juni 2012

Kløver

Tror altså det Er meget normal. Bare rolig, det skal nok komme igen

Anmeld

7. juni 2012

Tona

Prøv at købe "Vivag 2i1 gel" som er både glidecreme og intim fugtighedscreme i et. Så kan du smøre området fx efter bad og I kan også bruge det som glidecreme ifm sex.

Det er normalt at være udtørret i et godt stykke tid efter og det er normalt at være øm. Det hjælper dog tit med glidecreme. Jeg vil nu nok mene at hvis det slet ikke  hjælper med glidecreme/slet ikke bliver bedre indenfor nogle måneder, så skal du nok lige snakke med lægen om det, men som du beskriver det her lyder det helt normalt

Anmeld

7. juni 2012

B&J

jeg ville også prøve en glidecrem og mon ikke din krop nok skal sige det er okay igen den har jo været under et kæmpe pras

håber i får et godt sexliv igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.