knibeøvelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

257 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Anonym trådstarter

de der knibeøvelser, hvordan søren er I sikker på I har ordentlig fat? jeg venter nr 3, nr. 2 er 14 mdr., så føler de der knibeøvelser er ekstra vigtige nu! kom med jeres gode råd og tips 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

MorDk

Åh lytter lige med her...

Jeg er Så dårlig til det... og specielt til at huske dem!

Anmeld

6. juni 2012

Clisolka

Uh jeg var også dårlig til dem - indtil nogle måneder efter fødslen... Dér lærte jeg at man skal huske sine knibeøvelser Prøv at læs min tidligere tråd, måske i kan få nogle gode tips - der er i hvert fald vejledningen som jeg har lagt i tråden 

https://www.baby.dk/debat/162173pi1/kend-din-krop/problemer-med-ufrivillig-vandladning-efter-foedslen.aspx

Anmeld

6. juni 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

de der knibeøvelser, hvordan søren er I sikker på I har ordentlig fat? jeg venter nr 3, nr. 2 er 14 mdr., så føler de der knibeøvelser er ekstra vigtige nu! kom med jeres gode råd og tips 

Jeg vil give dig disse råd (fra min fysioterapeut)

- læg dig på ryggen, knib og pust ud.. Når du kniber skal du kunne mærke numsehullet trække sig med op.. Da det er numsen der trækker det op.. 

- læg dig på siden, læg fingrene uden på numsehullet (uden på underbukserne .. Og gør følgende øvelse.. Og her er trickset at du skal kunne mærke at det trækker sig sammen.. 

- gør de samme øvelser igen, bare hvor du trækker maven helt ind, når du trækker underlivet op.. Og når du puster ud, så puster du maven ud.. Som om ud er meget gravid.. Og navlen skal poppe ud.. 

Det er disse øvelser jeg bruger.. Lav dem af 5 omgange.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.