Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: Jah det havde jeg nok også gjort. Asta er da lignende? Eller Alberte! Årh elsker Alberte-navnet!
Jah det havde jeg nok også gjort.
Asta er da lignende? Eller Alberte! Årh elsker Alberte-navnet!
Mr. Boss siger nej( kæresten) ;-)
Til dem begge..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ida
Signe, Fie, Freya, Frederikke, Filucca, Melikka, Mille, Milja, Silje, Cecilie, Nynne, Mynthe, Viktoria, Bella, Sif, Thea, My, Frida, Isabella, Maja, Klara, Kathrine, Karolina/e, Flora, Lilli, Lilje..
Jamen... Jeg kunne jo blive ved
lillemor92 skriver: Mr. Boss siger nej( kæresten) ;-) Til dem begge..
Mr. boss... pjat
Hva med at starte med at finde et forbogstav i kan li?
Uh Merle eller Mynthe?
rikkeregnbue skriver: Ida Signe, Fie, Freya, Frederikke, Filucca, Melikka, Mille, Milja, Silje, Cecilie, Nynne, Mynthe, Viktoria, Bella, Sif, Thea, My, Frida, Isabella, Maja, Klara, Kathrine, Karolina/e, Flora, Lilli, Lilje.. Jamen... Jeg kunne jo blive ved
Hihi Flora .. tænker lidt på en flodhest?
Ida er det smukkeste... det sku vores ha heddet, hvis ik det ligesom lignede lidt mere en William der kom ud
Anora
Evelina
Evelyn
Simone
Iris
Olea
Alette
Adele
Celeste
- Siden I sikkert har snakket om alle de almindelige navn skriver jeg en liste med mine lidt mere specielle favoritter. Håber det kan give ny inspiration.
HeidiØ skriver: Mr. boss... pjat Hva med at starte med at finde et forbogstav i kan li? Uh Merle eller Mynthe?
Haha, i sidste ende er det nok også mig der får lov at bestemme, tror han er ved at være godt træt af at jeg er så besværlig.. :-D
jeg syntes forbogstavet A er et godt et :-) Eller S. Eller B
HeidiØ skriver: Hihi Flora .. tænker lidt på en flodhest? Ida er det smukkeste... det sku vores ha heddet, hvis ik det ligesom lignede lidt mere en William der kom ud
Jeg fik jo så en bette Ida mus. Så må i få en pige næste gang og kalde hende Ida
Ciss skriver: Anora Evelina Evelyn Simone Iris Olea Alette Adele Celeste - Siden I sikkert har snakket om alle de almindelige navn skriver jeg en liste med mine lidt mere specielle favoritter. Håber det kan give ny inspiration.
Olea er flot, det kommer på listen..
Puha , Sikke mange forslag..
Jeg er helt VILD med Bella! Og det er også øverst på listen :-)
lillemor92 skriver: Puha , Sikke mange forslag.. Jeg er helt VILD med Bella! Og det er også øverst på listen :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128