Hvad dælen skal hun hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.971 visninger
69 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

OktoberMor

Jeg har brug for hjælp..

Hvad skal vi kalde vores lille pige, vi havde faktisk fundet navnet Alma, men nu er der sket det at vi er blevet enige om at det ikke skal være det hun skal hedde.

Please, kom med nogle ideer... Er åben for alle forslag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

OktoberMor

lillemor92 skriver:

Jeg har brug for hjælp..

Hvad skal vi kalde vores lille pige, vi havde faktisk fundet navnet Alma, men nu er der sket det at vi er blevet enige om at det ikke skal være det hun skal hedde.

Slet ikke nogen forslag?

Anmeld

6. juni 2012

come2

lillemor92 skriver:

Jeg har brug for hjælp..

Her er nogle jeg kan lide:

Elvira

Viola

Stephanie

Rose

Anmeld

6. juni 2012

tarkoflen

Ella hvilken slags navne er l til? Gamle danske, specielle navne eller hvad tænker I?

Anmeld

6. juni 2012

Cosmo&Maia

Malou

Maia

Lucca

Anmeld

6. juni 2012

MKuhr

lillemor92 skriver:

Jeg har brug for hjælp..

Hahaha i blev enige om Alma, og så blev i enige om at det ikke skulle være Alma... hehe kender det alt alt aaaalt for godt. vi har endelig fundet vores to navne, vi ved jo ikke hvad det bliver endnu og så er det bare hyggeligt at snakke om

Vores navne er Mikkel og Rebecca som jeg også fik hjælp vi at vælge os frem til. vi var noget uenige men vi begge er tilfredse nu.

hmmm... pigenavne pigenavne pigenavne.. kan godt selv lide:

Rebekka
Anna
Kira

Anmeld

6. juni 2012

OktoberMor

tarkoflen skriver:

Ella hvilken slags navne er l til? Gamle danske, specielle navne eller hvad tænker I?

Jeg er simpelthen så meget i tvivl, at jeg ikke engang gider tænke på hvor lange navnene er, men det må gerne være gamle som nye.. :-)
Jeg tænker noget, der ikke er alt for langt, og uden nogle z,x,y'er.. Det skal være nemt at udtale, men gerne specielt stadig..  

håber det hjalp lidt. :-)

Anmeld

6. juni 2012

SS82

Klara

Kaya

Mille

Anna

Anmeld

6. juni 2012

Tona

lillemor92 skriver:

Jeg har brug for hjælp..

Hvad med Alba? Det betyder solopgang på spansk

Anmeld

6. juni 2012

MorDk

Elvira

Filippa

Alberte

Vilda

Laura

Rose

Tilde

Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.