mærkede i (og hvordan) da baby begyndte at trænge ned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

samantha1986

Sofia24 skriver:

Ja det er min 2. graviditet + fødsel, men i den første graviditet kom hovedet aldrig ned og "stå fast" inden jeg skulle presse aktivt under fødslen, så jeg er lidt blank på dette område

Jeg er 34+1 i dag og har de seneste dage mærket skærende "smerter" fra blæren - vil ikke kalde det smerter men det er da heller ikke rart...

Mistænkte først en UVI, men stix er neg og jeg har slet ikke andre symptomer på at det skulle være det...

Så tænkte om nogle af Jer havde mærket Jeres blære ala symptomer fra en UVI, som så viste sig at være babys hoved der er på vej ned?

Jeg ved godt at jeg er lidt tidligt på den, da man siger at hos flergangs-fødende kommer hovedet først ned lidt sent...

Håber på nogle gode erfaringer

Jeg fik slemme jag op gennem underlivet og de gjorde pænt ondt. Jordmoder sagde at det er fordi hun skruer sig længere ned. Og så kan jeg mærke det i min hofte nogen gange. Og det er de sidste 14 dage jeg har kunne mærke det. Jeg er gået to dage over tiden i dag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

LR85

Sofia24 skriver:

Kan godt forstå du glæder dig - at føde min søn var det største, så jeg "glæder" mig til at opleve det igen

Jamen så håber vi at Oliver bliver derinde til imorgen efter din eksamen - held og lykke med den

og tak fordi jeg lige læst det du skrev der.

a det er det største og du glæder dig, ved godt det ikke er ligesom juleaften, men lidt positive ord er godt.

Jeg glæder mig nemlig desværre ikke, og frygter fødselen, hvilket jo er ærgeligt. Er bare fødselsangst... så hæfter mig ved dine ord

Anmeld

6. juni 2012

Sofia24

LR85 skriver:

min dreng er absolut ikke fast i bækkenet. Ma kan sagtens skubbe lidt på hovedet.

Og jeg er de sidste dage begyndt a mærke en slags jag og niven nede ved blæren/bækkenet.

skal til jordemoder i morgen, så må vi se om det har haft effekt på modning a livmoderhalsen.

er 40+5 og vil bare gerne snart se baby

Ja er du 40+5 kan jeg godt forstå du snart vil se baby

Men det kan jo også blive når som helst nu

Anmeld

6. juni 2012

Sofia24

samantha1986 skriver:

Jeg fik slemme jag op gennem underlivet og de gjorde pænt ondt. Jordmoder sagde at det er fordi hun skruer sig længere ned. Og så kan jeg mærke det i min hofte nogen gange. Og det er de sidste 14 dage jeg har kunne mærke det. Jeg er gået to dage over tiden i dag. 

Tak for dit svar!

Jeg forestiller mig også at det kan være en arm som i ny og næ ligger og bokser til min blære...

Men det er jo nu engang den vej de skal ned

Pøj pøj med den snart forestående fødsel

Anmeld

6. juni 2012

Sofia24

LR85 skriver:

og tak fordi jeg lige læst det du skrev der.

a det er det største og du glæder dig, ved godt det ikke er ligesom juleaften, men lidt positive ord er godt.

Jeg glæder mig nemlig desværre ikke, og frygter fødselen, hvilket jo er ærgeligt. Er bare fødselsangst... så hæfter mig ved dine ord

Rigtig mange frygter fødslen, så du er ikke alene om det!

Tror jeg var heldig og have et rigtig godt fødsels-forløb og selvom det tog 12 timer (fra de rigtige veer startede fra mit ve-drop) gik det rigtig fint fremad og i et tempo vi alle kunne være med i... Både vi forældre og lille Silas
Det gjorde ondt JA, men der var sådan en ro over det hele - ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det

Håber du får en dejlig oplevelse af at føde!

Anmeld

6. juni 2012

LR85

Sofia24 skriver:

Rigtig mange frygter fødslen, så du er ikke alene om det!

Tror jeg var heldig og have et rigtig godt fødsels-forløb og selvom det tog 12 timer (fra de rigtige veer startede fra mit ve-drop) gik det rigtig fint fremad og i et tempo vi alle kunne være med i... Både vi forældre og lille Silas
Det gjorde ondt JA, men der var sådan en ro over det hele - ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det

Håber du får en dejlig oplevelse af at føde!

bare det du siger noget godt om det, gør mig glad..

så tak

Anmeld

7. juni 2012

lio

Sofia24 skriver:

...men ikke sådan desideret på blæren? Sådan ala blærebetændelses-agtigt?

Jeg har haft blærebetændelse under graviteten og det føltes ikk som bb. ellers gør, det var lidt plukve' med smerter agtige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.