legehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

tweety2060

KittyGirl skriver:

vi har købt et plastic legehus til vores søn, sådan et fra bilka, dog brugt... fik det til 300 kr...

Så hvis pengene er små, vil jeg helt klart anbefale at købe det brugt...

Prøv f.eks. at se her:
http://www.dba.dk/legehus-plastik-fint-lill/id-835 57170/

Ja de falmer, men det er jo ikke det, det handler om

Vi ville gerne have haft et i træ, men det i plastic er rigtig fint - og vi vil være obs på at få det ind i garagen hvis der kommer storm o.lign. det er jo nemt at flytte med...

og er egentlig glad for, at jeg ikke skal male det osv..

Men kig på det brugte marked, der er SÅ mange legehuse

TAK for svaret og linket... Har lige kigget og der er mange fine, til gode penge, men øv øv ingen i min "landsdel"... Må bare holde øjne og øre åbne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Ryberg

tweety2060 skriver:

TAK for svaret og linket... Har lige kigget og der er mange fine, til gode penge, men øv øv ingen i min "landsdel"... Må bare holde øjne og øre åbne

Husk at der også er guloggratis.. og der er mange køb/salg grupper på facebook bl.a. i ens landsdel...

det var faktisk på facebook jeg fandt Lasses til 300

Anmeld

6. juni 2012

tweety2060

Mette&Alexander skriver:

Vi har ingen legehus selv, endnu da. Men jeg synets selv et i træ er pænest og finest. Sådan et ville jeg vælge, syntes dem i plastik er dyre i forhold til at det er platik. og har hørt at de nemt vælter når det stormer og går i stykker.

Da jeg var barn lavede min far selv et fint hus til mig, det fik jeg da jeg blev storesøster så havde jeg et sted for mig selv, sød tanke.... 

Ved ikke hvordan det er at lave sådan et selv, men en muloighed hvis man kan finde noget billigt træ....  

Hvad med at kigge på dba eller gul og gratis efter et? Det kan godt transpoteres i en trailer bare ladet er stort nok..

Syntes også træhusene har deres egen charme
Men har kigget på dba og guloggratis men ikke nemt, for der er ikke så mange i min bydel og træhusene er som regel tunge og svære at transportere... Men må bare holde øje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.