legehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.705 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

tweety2060

Hej gæve babybrugere
Sagen er den vi gerne vil have et legehus til lillepigen, men pengene er lidt små....
Kom gerne med erfaringer, priser billeder og lign. Gode fif hvis nan skal gøre det selv mm.... Hvad er bedst træ el plastik??
Tak for hjælpen og god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Lone Jakobsen

hejsa

jeg har en i plastic fra bilka, og den kan jeg ikke anbefale. den er stor og fin, men desværre alt for let, så den flytter sig nemt når det stormer, og det har desværre ødelagt den meget.

jeg vil anbefale at købe en i træ.

Anmeld

6. juni 2012

Alexander&Lærke

Vi har ingen legehus selv, endnu da. Men jeg synets selv et i træ er pænest og finest. Sådan et ville jeg vælge, syntes dem i plastik er dyre i forhold til at det er platik. og har hørt at de nemt vælter når det stormer og går i stykker.

Da jeg var barn lavede min far selv et fint hus til mig, det fik jeg da jeg blev storesøster så havde jeg et sted for mig selv, sød tanke.... 

Ved ikke hvordan det er at lave sådan et selv, men en muloighed hvis man kan finde noget billigt træ....  

Hvad med at kigge på dba eller gul og gratis efter et? Det kan godt transpoteres i en trailer bare ladet er stort nok..

Anmeld

6. juni 2012

Chris86

Vores datter fik et stort og super flot legehus i plastik i gave, MEN stormen tog fat i det en enkelt morgen og det er nu gået i stykker i samlingerne..

Det er kun pga. det var en gave, at hun ikke fik i træ.. Synes klart det er pænest og mere stabilt....Plus det i plastik falmer....

Anmeld

6. juni 2012

Ryberg

vi har købt et plastic legehus til vores søn, sådan et fra bilka, dog brugt... fik det til 300 kr...

Så hvis pengene er små, vil jeg helt klart anbefale at købe det brugt...

Prøv f.eks. at se her:
http://www.dba.dk/legehus-plastik-fint-lill/id-835 57170/

Ja de falmer, men det er jo ikke det, det handler om

Vi ville gerne have haft et i træ, men det i plastic er rigtig fint - og vi vil være obs på at få det ind i garagen hvis der kommer storm o.lign. det er jo nemt at flytte med...

og er egentlig glad for, at jeg ikke skal male det osv..

Men kig på det brugte marked, der er SÅ mange legehuse

Anmeld

6. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har et plastik legehus som ikke er gået i stykker og ikke falmet på trods af, at det har stået udenfor i vores have i 1 1/2 år.

Personligt synes jeg også, at et træ legehus er pænest, men hvis man ikke har flere tusinder kr til det synes jeg, at det er et godt alternativ med et plastik legehus.

Anmeld

6. juni 2012

Team Putte

tweety2060 skriver:

Hej gæve babybrugere
Sagen er den vi gerne vil have et legehus til lillepigen, men pengene er lidt små....
Kom gerne med erfaringer, priser billeder og lign. Gode fif hvis nan skal gøre det selv mm.... Hvad er bedst træ el plastik??
Tak for hjælpen og god dag

Træ er klart pænest og mest holdbart

Som andre siger vil jeg oz kigge efter et brugt eller tage kontakt til nærmeste tekniske skole eller produktionsskole med træ-linie og se hvad de tager for et

Anmeld

6. juni 2012

tweety2060

Ingen gode råd eller fif?

Anmeld

6. juni 2012

tweety2060

tweety2060 skriver:

Ingen gode råd eller fif?

Pinligt at skrive dette kl 9 og så Det først "offenliggøres" nu, især efter alle de fine svar .... Sorry

Anmeld

6. juni 2012

tweety2060

Lone Jakobsen skriver:

hejsa

jeg har en i plastic fra bilka, og den kan jeg ikke anbefale. den er stor og fin, men desværre alt for let, så den flytter sig nemt når det stormer, og det har desværre ødelagt den meget.

jeg vil anbefale at købe en i træ.

TAK for svaret... ALtså jeg ville jo også være bange for at plastik ville være for let.... Og øv blæse omkuld og blive ødelagt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.