Min mand hjælper ikke, men deltager aktiv i vores lille familie..
For at få hjulet til at køre rundt, må alle mand hjælpes ad og det er sådan vi har valgt at bygge vores forhold og vores hjem op..
Alle er vigtige og ingen kan undværes..
Når det så er sagt er der bestemt noget ting jeg elsker at gøre, såsom at vaske tøj og at gøre rent, så det gør jeg og min mand elsker at stå i køkkenet og lave mad, så det gør han ;0) resten som at støvsuge og handle ind hjælpes vi så ad med.. Nogle dage gør jeg det, andre gang er det ham...
Med hensyn til vores søn så er vi begge af den opfattelse at vi begge har besluttet at få ham, så skal ingen føle sig som enlig forældre..
Jeg går hjemme på barsel, og klare selvfølgelig alt hvad der skal gøres i løbet af dagen, men når min mand kommer hjem fra arbejde, så tager han lige så meget over og skifter gerne den lorte ble eller giver mad..
Faktisk har min mand selv besluttet at han gerne vil give ham den sidste flaske inden sengetid og så ligge ham i seng, for på den måde at få en fast ting som kun de 2 har sammen og hvor de så også rigtig hygger sig sammen..
Og jeg kan se på min søn, at det er noget han nyder, at farmand gør..
Hvis jeg så engang imellem får lyst, så er det også ok, men ellers så er det noget de har sammen....
Jeg sætter virkelig pris på min mand og kan både se og får skam også at vide af andre at jeg har en meget aktiv mand og far til mit barn...
Så jeg skal bestemt ikke klage...
Anmeld