Hvor lidt eller hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. april 2009

4xGreve

Hvor meget hjælper jeres mænd til i hjemmet + med børnene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

GryDia

Her sker der ikke så meget uden at jeg ber om det.
Men engang imellem sker det da at han laver noget, hvis han syns der er lidt for rodet her

Anmeld

27. april 2009

Mira0911

GryDia skriver:

Her sker der ikke så meget uden at jeg ber om det.
Men engang imellem sker det da at han laver noget, hvis han syns der er lidt for rodet her

Samme her..

Anmeld

27. april 2009

Diana...

Åhh jeg har jo verdens bedste mand i mine øjne. Han hjælper med det hele mad rengøring lille lucas hunden det hele af egen fri vilje det er så dejligt tror han har skiftet flere bleer end jeg har han elsker og stå ved puslebordet med lille manden for det synes han ligesom er hans ting sammen med ham da han jo ikke kan amme. Rengøring fordi så går det hurtigere og så har vi mere tid sammen bagefter mad fordi han synes det hyggeligt at vi stå og laver mad sammen så det er bare så dejligt at vi kan hjælpes om det hele.

Anmeld

27. april 2009

3rollinger

Min mand hjaelper til med de ting han ligesom gider, han er mere selektiv en mig. Men han kan sagtesn stryge, hvilket han da gjorde i denne weekend. Han kan ogsaa lave en masse mad eller vaske op. Ligeledes kan han ogsaa godt svinge kost og stoevklud hvis det er noedvendigt.. Han er til gengaeld ikke glad for at bade ungerne eller ligge dem i seng. Eller gaa udenfor med dem.

Nogen gange bliver han lidt doven og saa skal han lige have et spark og en opsang, og saa koerer det lidt igen

Men jeg tror ikke jeg kan klage. Hvilket jeg selvfoelgelig goer alligevel

Knus
Trine

Anmeld

27. april 2009

charlottekri

hm... nogle gange kan jeg nu godt føle mig lidt som alenemor til to min mand har været vant til hjemmefra at hans søster og mor (da hun levede) gjorde alt i huset, og ham og hans far ikke rørte en finger (medmindre det var noget udenfor á la slå græsset eller rode i bilen) og sådan er det jo så også blevet her... suk. men sådan er det jo.. Det er mig der rydder op, vasker tøj, gør rent, laver mad, og passer vores datter generelt. Han tager sig af haven og bilerne (det er vel det mindste han kan gøre??) Nu har hans arbejde også præget vores "situation", da han tidligere har haft et arbejde uden særlig meget fritid (fra 6-7 morgen til midnat ca) og derfor var det jo mig, der var nødt til at tage det derhjemme..

Anmeld

27. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Åhh jeg har jo verdens bedste mand i mine øjne. Han hjælper med det hele mad rengøring lille lucas hunden det hele af egen fri vilje det er så dejligt tror han har skiftet flere bleer end jeg har han elsker og stå ved puslebordet med lille manden for det synes han ligesom er hans ting sammen med ham da han jo ikke kan amme. Rengøring fordi så går det hurtigere og så har vi mere tid sammen bagefter mad fordi han synes det hyggeligt at vi stå og laver mad sammen så det er bare så dejligt at vi kan hjælpes om det hele.

Sådan en mand har jeg også
Bortset fra det med bleskift... -ville være mærkeligt når nu vi ikke har bebs endnu
Men det er SÅÅÅ fantastisk med en mand der hjælper til!

Anmeld

27. april 2009

DK

Mikkel "hjælper" ikke. Han deltager på lige fod med mig i vores husholdning. (Rengøring, barn, indkøb, madlavning) Og det enda uden at Kirstine er hans "ægte" barn.

Det forventer jeg da, da vi begge arbejder over 37 t. ugentligt. Vi er jo en famlie nu. Dog har jeg dog tænkt mig at overtage "arbejdet" herhjemme hvis jeg var på barsel. Jeg ville dog stadig forvente at han skiftede halvdelen af bleerne og passede børn når han var hjemme. Ellers ville han jo slet ingen kontakt have med sit barn.

Anmeld

27. april 2009

Cris

Min mand har det sådan, at han kan ikke se, når tingene er ved at blive rigtig beskidt, og det forstyrrer ham heller ikke så meget (for eks. et gulv med 2cm støv på) Men hvis man siger det til ham, så hjælper han gerne. Han har altid stået op kl06 med vores søn, for jeg er oppe om natten flere gange. Så han tager ham, når han vågner, som plejer at være der kl06 og de går sammen i badeværelset og han giver ham morgenmad og putter tøj på og så nogle ting. Jeg kan sove lidt mere og kan nå i bad inden han skal ud af døren, og så tager jer over. Det er faktisk en kæmpe hjælp til mig (og han gør det også om weekenden, selv om han er et total B-menneske ligesom mig) for han siger, at det er kun fair over for mig (han kan ikke høre, når drengen vågner om natten, det er mig der plejer at give ham vand og så nogle ting) Det er hård, men han mener også, at det faktisk meget sjovt at have lidt tid sammen om morgenen og ikke kun om aftenen, når den lille skal i seng. Men han laver også tit mad og tager sig af opvasken. Så ja, man kan sige, at han hjælper meget i huset!

Anmeld

27. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hehe, vi er begge dovne hvad angår rengøring men hvis vi aftaler at nu skal der tages fat så er han og jeg lige gode om det. Mht mad så er han ikke ligefrem så alsidig i et køkkenet og jeg elsker at lave mad, men så vasker han gerne op bagefter eller skærer salat osv. Jeg er egentlig godt tilfreds med samarbejdet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.