Min mand har det sådan, at han kan ikke se, når tingene er ved at blive rigtig beskidt, og det forstyrrer ham heller ikke så meget (for eks. et gulv med 2cm støv på) Men hvis man siger det til ham, så hjælper han gerne. Han har altid stået op kl06 med vores søn, for jeg er oppe om natten flere gange. Så han tager ham, når han vågner, som plejer at være der kl06 og de går sammen i badeværelset og han giver ham morgenmad og putter tøj på og så nogle ting. Jeg kan sove lidt mere og kan nå i bad inden han skal ud af døren, og så tager jer over. Det er faktisk en kæmpe hjælp til mig (og han gør det også om weekenden, selv om han er et total B-menneske ligesom mig) for han siger, at det er kun fair over for mig (han kan ikke høre, når drengen vågner om natten, det er mig der plejer at give ham vand og så nogle ting) Det er hård, men han mener også, at det faktisk meget sjovt at have lidt tid sammen om morgenen og ikke kun om aftenen, når den lille skal i seng. Men han laver også tit mad og tager sig af opvasken. Så ja, man kan sige, at han hjælper meget i huset!
Anmeld