plukveer tidligt i graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

VNB

Hyacinth skriver:

Anytime 

Det vigtigste er jo bare at få vished og en bekræftelse på, at det i hvert fald ikke er det, der er årsagen! For mine plukveer er gået i sig selv efter behandling af bl.betændelse.

Pas på dig selv og spiren

ja det er har du helt ret i hellere være på den sikre side! 

tak og i lige måde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

frk andreasen

VNB skriver:

Er der nogen af jer der har oplevet det? 

jeg har nu i den sidste lille uges tid ca, oplevet plukveer  (jeg er i uge 11)

eller - jeg er ihvertfald ret sikker på at det er plukveer... de mærkes ligesom dem jeg havde da jeg ventede Viktor - maven bliver spændt og hård, især efter sex og når jeg har dyrket motion.

Men da jeg var gravid med ham mærkede jeg først så småt noget til dem efter uge 17.

det er måske meget normalt at mærke dem tidligere anden gang???

Håber nogen kan svare mig 

jeg fik dem i 13 plus 2 gang

og har siden 9 plus her 3gang mærket plukveer er da overbevist om at det er plukveer har mærket det før

knus tanja 12+1

Anmeld

6. juni 2012

VNB

frk andreasen skriver:

jeg fik dem i 13 plus 2 gang

og har siden 9 plus her 3gang mærket plukveer er da overbevist om at det er plukveer har mærket det før

knus tanja 12+1

ja, jeg er nemlig også ret meget sikker på at det er plukveer da jeg kan kende følelsen fra sidste gang  

Og det er rigtig rart at høre at flere end mig har oplevet det så tidligt. Man blir jo helt nervøs lige først... 

jeg må jo bare sørge for at slappe godt af når jeg mærker dem. 

tak for dit svar 

Anmeld

6. juni 2012

morethanperfect

VNB skriver:

Er der nogen af jer der har oplevet det? 

jeg har nu i den sidste lille uges tid ca, oplevet plukveer  (jeg er i uge 11)

eller - jeg er ihvertfald ret sikker på at det er plukveer... de mærkes ligesom dem jeg havde da jeg ventede Viktor - maven bliver spændt og hård, især efter sex og når jeg har dyrket motion.

Men da jeg var gravid med ham mærkede jeg først så småt noget til dem efter uge 17.

det er måske meget normalt at mærke dem tidligere anden gang???

Håber nogen kan svare mig 

Jeg har også haft dem tidligere i denne graviditet ..
Og ja , de startede nk også i uge 11 .. Deromkring vil jeg tro ..

Anmeld

6. juni 2012

frk andreasen

VNB skriver:

ja, jeg er nemlig også ret meget sikker på at det er plukveer da jeg kan kende følelsen fra sidste gang  

Og det er rigtig rart at høre at flere end mig har oplevet det så tidligt. Man blir jo helt nervøs lige først... 

jeg må jo bare sørge for at slappe godt af når jeg mærker dem. 

tak for dit svar 

lige præcis man ved jo hvad man skal mærke efter  

Anmeld

6. juni 2012

Bak

VNB skriver:

ej ja det var også tidligt som første gangs. 

men det er godt at høre at andre også har prøvet det så blir jeg da lidt  rolig! 

De gør ikke ondt som sådan.. nogle gange kommer der ligament smerter oveni, og så synes jeg godt nok at det spænder godt til  

men det går jo over igen efter ca 1-2 min. 

tak for svar 

Puha, ligamentsmerter har jeg heldigvis været forskånet for indtil videre (). Er 24+2 nu, så de kan selvfølgelig stadig nå at komme.
Men som en anden skriver, kunne det da være en god idé hvis du blev tjekket for blærebetændelse. Det tænkte jeg slet ikke selv på dengang, men det har så senere heldigvis vist sig, at der ikke var blærebetændelse

Anmeld

7. juni 2012

VNB

morethanperfect skriver:

Jeg har også haft dem tidligere i denne graviditet ..
Og ja , de startede nk også i uge 11 .. Deromkring vil jeg tro ..

dejligt at høre fra så mange at det åbenbart er meget normalt  

jeg blev jo helt forskrækket, da jeg på ingen måde havde forestillet mig at de kom så tidligt 

Håber alt går godt med dig og maven! 

Anmeld

7. juni 2012

VNB

frk andreasen skriver:

lige præcis man ved jo hvad man skal mærke efter  

det er jo nemlig det! og når man først én gang har mærket plukveer, så er man altså ikke i tvivl når man mærker dem igen  

Anmeld

7. juni 2012

VNB

anbo skriver:

Puha, ligamentsmerter har jeg heldigvis været forskånet for indtil videre (). Er 24+2 nu, så de kan selvfølgelig stadig nå at komme.
Men som en anden skriver, kunne det da være en god idé hvis du blev tjekket for blærebetændelse. Det tænkte jeg slet ikke selv på dengang, men det har så senere heldigvis vist sig, at der ikke var blærebetændelse

ja de ligament smerter kan godt være ret stride  men dem havde jeg også masser af sidste gang, så dem er jeg ikke så bekymret for 

Jeg var et smut hos lægen igår, og sygeplejersken tjekkede min urin. Der var ingen blærebetændelse... så hun sagde at jeg bare skulle sørge for at slappe godt af når jeg mærkede plukveerne... 

hun sagde også at det er helt normalt at mærke dem. Og også helt normalt at mærke dem så tidligt - både første, anden og tredje graviditet (osv)  så det var jo rart at få afvide 

Anmeld

7. juni 2012

Bak

VNB skriver:

ja de ligament smerter kan godt være ret stride  men dem havde jeg også masser af sidste gang, så dem er jeg ikke så bekymret for 

Jeg var et smut hos lægen igår, og sygeplejersken tjekkede min urin. Der var ingen blærebetændelse... så hun sagde at jeg bare skulle sørge for at slappe godt af når jeg mærkede plukveerne... 

hun sagde også at det er helt normalt at mærke dem. Og også helt normalt at mærke dem så tidligt - både første, anden og tredje graviditet (osv)  så det var jo rart at få afvide 

Godt, det ikke var blærebetændelse! Og rart at vide, at det er normalt at mærke dem tidligt Tak for update!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.