Det lyder bekendt 
Jeg har haft dem lige så tidligt denne gang, som du nævner. Jeg har snakket med min læge om det, som selvfølgelig ikke synes godt om det, men nævnte, at plukveer ofte føles stærkere når man er andengangsgravid (eller mere), og at de ikke er farlige, uden de bliver regelmæssige etc... De gængse råd 
Jeg får dem HURTIGT denne gang, og jeg føler mig ret hæmmet af det allerede, og er kun i uge 25.. Men jeg prøver at holde mig igang alligevel, så godt som min bækkenløsning tillader, for ellers bliver det en laaaaaang graviditet!! 
ej hvor er det da også uheldigt med bækkenløsning oveni!
det håber jeg godt nok at jeg slipper udenom 
men plukveerne er jeg åbenbart ikke skånet for...
første gang jeg mærkede dem blev jeg helt forskrækket! Jeg kiggede på Mogens og sagde: "jeg har sku lige haft en plukvé!" og så sådan nok ca sådan her ud 

men jeg slog det væk igen, for tænkte jo at det var aaaalt for tidligt.. men samme aften kom der flere. ikke regelmæssigt, og kun ca 3 i løbet af hele aftenen...
Men det er rart at vide at det er "helt normalt" (eller hvad man nu skal sige
) og alting er jo nærmest bare dobbeltop her anden gang.. kvalmen, ligament smerterne, mavens fart, trætheden og så åbenbart også plukveerne 
tror du jeg skal nævne det for lægen eller jordemoderen?
og tak for dit svar
Det er ikke så tit vi får skrevet - men jeg følger skam troligt med i dine dejlige billeder osv. på facebook! = stalker 

Anmeld