32+4 og slimprop gået?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

sarahjylland

der er ikke noget at være urolig for. Slimproppen kan faktisk gå flere gange. Går den tidlig så dannes der nemlig en ny

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

BetinaMads

Frk P. skriver:

Ja! Enig! Jeg har været meget bekymret, fordi jeg hele tiden har plukkeveer - nogle gange 4 på en time!? Synes det var meget - men jordemoderen siger det er helt ok Har slappet helt og aldeles af i 2 dage nu, og kan mærke det hjælper - gudskelov

Har dog en lille bitte baby, som ligger 5-600 gram under gennemsnittet , så der er nok at bekymre sig om alligevel :/

Spændt på at høre hvad lægen siger

Det lader til at vi har nogle af de samme bekymringer. Jeg har også mange plukkeveer, og af samme grund sygemeldt. Og ved sidste scanning lå han 10 % under gennemsnittet, og skal derfor til scanning igen d.27/6.

Så kan sagtens følge dig :-)

Lægens svar var at det nok var slimproppen der var gået, men at der ikke var grund til bekymring så længe at jeg ikke begyndte at få veer. Så nu må vi se tiden an.

Anmeld

6. juni 2012

BetinaMads

sarahjylland skriver:

der er ikke noget at være urolig for. Slimproppen kan faktisk gå flere gange. Går den tidlig så dannes der nemlig en ny

Tror ikke den dannes igen. For lægen sagde at nu måtte jeg ikke gå i svømmehallen pga risikoen for infektion nu hvor slimproppen ikke længere er der.

Anmeld

6. juni 2012

sarahjylland

BetinaMads skriver:

Tror ikke den dannes igen. For lægen sagde at nu måtte jeg ikke gå i svømmehallen pga risikoen for infektion nu hvor slimproppen ikke længere er der.

Det er helt op til dig men det er hvad vi har fået af vide BÅDE denne gang men også sidst med min søn. Den dannes igen hvis det er tidligt. Min har denne gang også været gået flere gange men sidste gang gjorde den det kun 1 gang. Og det med infektionsrisiko har heller ikke noget på sig fik af ide, så sent som i mandags faktisk.

Anmeld

6. juni 2012

BetinaMads

sarahjylland skriver:

Det er helt op til dig men det er hvad vi har fået af vide BÅDE denne gang men også sidst med min søn. Den dannes igen hvis det er tidligt. Min har denne gang også været gået flere gange men sidste gang gjorde den det kun 1 gang. Og det med infektionsrisiko har heller ikke noget på sig fik af ide, så sent som i mandags faktisk.

Ja der er sikkert mange delte meninger omkring. Har en veninde der også er gravid, og hun får tit helt andre oplysninger af hendes jordemoder end jeg gør. Men sådan vil det nok altid være :-)

Anmeld

6. juni 2012

Blirnokaldrigfru

BetinaMads skriver:

Det lader til at vi har nogle af de samme bekymringer. Jeg har også mange plukkeveer, og af samme grund sygemeldt. Og ved sidste scanning lå han 10 % under gennemsnittet, og skal derfor til scanning igen d.27/6.

Så kan sagtens følge dig :-)

Lægens svar var at det nok var slimproppen der var gået, men at der ikke var grund til bekymring så længe at jeg ikke begyndte at få veer. Så nu må vi se tiden an.

Godt din læge kunne give dig et svar - og endda et brugbart svar

Sjovt, at vi har det ens ca? Jeg venter på at blive indkaldt til ekstra scanning, da det var til en betalt scanning at hun opdagede lillepigen lå lavt.. Faktisk ligger hun lige på stregen til at være for lille.. Men krydser fingre for at det har været fordi jeg har været stresset - og at hun nu tager ved

Hvornår har du termin?

Anmeld

7. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
BetinaMads skriver:

Hvorfor kan man egentlig ikke se denne fra forsiden?

Det har jeg også tit tænkt på?!?! Det er faktisk ret træls! Jeg gør nogle gang det at jeg både har skrevet her inde og under graviditet!! Vh stine

Anmeld

7. juni 2012

BetinaMads

Frk P. skriver:

Godt din læge kunne give dig et svar - og endda et brugbart svar

Sjovt, at vi har det ens ca? Jeg venter på at blive indkaldt til ekstra scanning, da det var til en betalt scanning at hun opdagede lillepigen lå lavt.. Faktisk ligger hun lige på stregen til at være for lille.. Men krydser fingre for at det har været fordi jeg har været stresset - og at hun nu tager ved

Hvornår har du termin?

Jamen krydser fingre for at din baby er vokset :-)

Jeg har termin d.27/7-12.

Anmeld

7. juni 2012

BetinaMads

StineW79 skriver:

Det har jeg også tit tænkt på?!?! Det er faktisk ret træls! Jeg gør nogle gang det at jeg både har skrevet her inde og under graviditet!! Vh stine

Ja det er lidt mærkeligt, at den ikke bare automatisk ligger de nyeste debatter på forsiden. Så har alle jo en chance for at se alle de nye.

Anmeld

7. juni 2012

Blirnokaldrigfru

BetinaMads skriver:

Jamen krydser fingre for at din baby er vokset :-)

Jeg har termin d.27/7-12.

det er lige en uge efter mig har din baby sat sig fast? det har min ikke, men hun ligger med hovedet nedaf..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.