32+4 og slimprop gået?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor lang tid fra slimproppen gik til du fødte?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.998 visninger
26 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

BetinaMads

Hej

Hvis der er sarte sjæle tilstede skal i nok ikke læse videre.

Men jeg var hertil aften på toilettet, og da jeg tørre mig er der noget gennemsigtigt tykt slim.

Jeg har aldrig oplevet dette før, og googler det derfor.

Jeg er kommet frem til at det må være slimproppen (eller noget af den) der er gået. Så tænker man selvfølgelig lidt over det. Og tænker så at idag har jeg faktisk haft nogle rimelige kraftige plukveer, og udover det har jeg haft lidt dårlig mave og en møg irreterende forkølelse. Alle ting der kunne tyde på en nært stående fødsel. Bliver lidt bekymret, men skal heldigvis til 3. lægeundersøgelse imorgen, så vil selvfølgelig lige forhøre mig der.

Men kunne godt tænke mig hvis i ville hjælpe med at svare på hvor lang tid der gik fra jeres slimprop forsvandt til i fødte.

Jeg håber at i er friske på at svare, så jeg og andre i fremtiden kan få glæde af jeres viden :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

BetinaMads

Slet ingen der har lyst til at svare?

Anmeld

6. juni 2012

projekt-ønskebarn

Jeg ved det desværre ikke da dette er min første graviditet men umiddelbart ville jeg da tro at det var lidt tidligt hvis det var slimproppen? Kan det være udflåd bare, det døjer jeg selv meget med  

Anmeld

6. juni 2012

BetinaMads

projekt-ønskebarn skriver:

Jeg ved det desværre ikke da dette er min første graviditet men umiddelbart ville jeg da tro at det var lidt tidligt hvis det var slimproppen? Kan det være udflåd bare, det døjer jeg selv meget med  

Jeg tror det ikke. For jeg har selv meget udflåd, men det er altid hvidt. Men tak for dit svar :-)

Håber der er flere der vil dele deres erfaringer.

Anmeld

6. juni 2012

BetinaMads

Hvorfor kan man egentlig ikke se denne fra forsiden?

Anmeld

6. juni 2012

projekt-ønskebarn

Så lidt Håber du finder et svar, ellers ville jeg da lige ringe til lægen eller jordmoderen...

Mener du på baby.dk forsiden eller? Du har oprettet denne tråd i vores terminsgruppe, det er to forskellige steder du skal oprette den hvis du også vil havde den på forsiden

Anmeld

6. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg har lige til morgen læst i min daglige mail fra min-mave, at slimproppen kan gå OP til 6 uger inden fødsel Så det er ikke et alarmerende tegn, men synes du skal snakke med din læge, som du også selv siger

Husk at update os

Lidt spændende at vi er så langt nu

Anmeld

6. juni 2012

BetinaMads

projekt-ønskebarn skriver:

Så lidt Håber du finder et svar, ellers ville jeg da lige ringe til lægen eller jordmoderen...

Mener du på baby.dk forsiden eller? Du har oprettet denne tråd i vores terminsgruppe, det er to forskellige steder du skal oprette den hvis du også vil havde den på forsiden

Jeg skal til 3.lægeundersøgelse idag, så må lige spørge hende :-)

Tak for svaret mht forsiden - det må jeg lige prøve at sætte mig ind i.

Anmeld

6. juni 2012

BetinaMads

Frk P. skriver:

Jeg har lige til morgen læst i min daglige mail fra min-mave, at slimproppen kan gå OP til 6 uger inden fødsel Så det er ikke et alarmerende tegn, men synes du skal snakke med din læge, som du også selv siger

Husk at update os

Lidt spændende at vi er så langt nu

Okay. Nej jeg er heller ikke så bange for det er alarmerende - mere nysgerrig :-)

Ja det er vildt vi er så langt henne! Synes også man begynder at være mere opmærksom på de små signaler kroppen sender. Måske nogle mere end godt er he he

Skal nok give en update når jeg kommer tilbage fra lægen :-)

Anmeld

6. juni 2012

Blirnokaldrigfru

BetinaMads skriver:

Okay. Nej jeg er heller ikke så bange for det er alarmerende - mere nysgerrig :-)

Ja det er vildt vi er så langt henne! Synes også man begynder at være mere opmærksom på de små signaler kroppen sender. Måske nogle mere end godt er he he

Skal nok give en update når jeg kommer tilbage fra lægen :-)

Ja! Enig! Jeg har været meget bekymret, fordi jeg hele tiden har plukkeveer - nogle gange 4 på en time!? Synes det var meget - men jordemoderen siger det er helt ok Har slappet helt og aldeles af i 2 dage nu, og kan mærke det hjælper - gudskelov

Har dog en lille bitte baby, som ligger 5-600 gram under gennemsnittet , så der er nok at bekymre sig om alligevel :/

Spændt på at høre hvad lægen siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.