Har i lavet værelse til baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
projekt-ønskebarn skriver:

Hé hé nej de skal jo slet ikke bruge det endnu andet end puslepladsen, hvis den er på værelset. Jeg elsker bare indretning og værelset stod alligevel bare og rodede så nu er vi gået lidt igang så er der også et sted at putte alt hendes tøj, legetøj osv hen  

Nej de bruger det jo slet i starten ( SUPRISE STINE &nbsp Ka huske at med thea der havde jeg en ide om at man da legede på værelset med dem og ville komme til at bruge rigtig meget tid derinde osv, men vi har stor spise stue og stue og det var jo der det var sjovest at være!! 

Vi har snakket om denne gang, at når vi ska til at lave børneværelse nr 2, vil lave en om rokering. Det vil betyde at vi tager thea's værelse også får thea lov til at vælge mellem vores soveværelse og gæsteværelse, som er meget større. Så får baby det andet værelse, også beholder vi vores kontor som det er nu. Men det er jo et lidt større projekt!!  Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

projekt-ønskebarn

Nej præcis, det samme har alle andre sagt til mig. Jeg er kun igang fordi jeg hygger mig med det og eeeelsker indretning og så fordi vi har det ekstra værelse som alligevel bare står tomt  

Anmeld

7. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej præcis, det samme har alle andre sagt til mig. Jeg er kun igang fordi jeg hygger mig med det og eeeelsker indretning og så fordi vi har det ekstra værelse som alligevel bare står tomt  

Ja det er nemlig mega hyggeligt at gå og indrette! Og bare vent til de selv ka begynde at bestemme hvordan deres værelser ska se ud! Har for en mdr tid siden lavet storesøster værelse sammen med thea og hun ku i hvert fald godt se hvordan tingene ik sku stå!! Vh stine

Anmeld

7. juni 2012

Ditte-3

han skal sove inde ved os til at state med og hans jorne er laved så der er klar til han kommer s

Anmeld

8. juni 2012

projekt-ønskebarn

Hi hi hvor sødt. Bestemt lille dame. Sådan en tror jeg også vi får os, sådan er hendes mor ihvertfald  

Ja baby skal også sove hos os i en vugge til at starte med men den hænger bare i loftet, måske med en uro over. Andet gør vi ikke ud af det nu værelset bliver ordnet i stedet

Anmeld

8. juni 2012

projekt-ønskebarn

Hi hi hvor sødt. Bestemt lille dame. Sådan en tror jeg også vi får os, sådan er hendes mor ihvertfald  

Ja baby skal også sove hos os i en vugge til at starte med men den hænger bare i loftet, måske med en uro over. Andet gør vi ikke ud af det nu værelset bliver ordnet i stedet

Anmeld

8. juni 2012

BabyMama2

Hvor ser det fint og hyggeligt ud  

Det er det godt nok også

Anmeld

18. juni 2012

Ditte-3

så er vugen på plas og dyne og senge tøj vasked og klar så må den bette godt komme sss ej der må godt gå et par uger inu men alt her hjeme er klar nu

i får lige et billed af sove plassen ved siden af min seng.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juni 2012

projekt-ønskebarn

Åhhh en yndig vugge  

Anmeld

19. juni 2012

Ditte-3

Åhhh en yndig vugge  

ja ik syntes den er rigtig sød og kan godt lig det gamle luk s det første gang jeg har haft vuge til et barn s men kunne ik stå for den tramme sengen var købt først men måtte bare også ha den her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.