Har i lavet værelse til baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.864 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

projekt-ønskebarn

Vi er selv så småt igang, hvor langt er i? Lig gerne billeder ind hvis i har lyst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Næ denne gang er vi slet ik gået i gang med et baby værelse endnu. Da vi ventede thea haved vi værelset klart omkring uge 25, men det blev slet ik brugt de første 8 mdr. Så denne gang tager vi det som det kommer, efter baby er født! Vh stine

Anmeld

6. juni 2012

projekt-ønskebarn

Hé hé nej de skal jo slet ikke bruge det endnu andet end puslepladsen, hvis den er på værelset. Jeg elsker bare indretning og værelset stod alligevel bare og rodede så nu er vi gået lidt igang så er der også et sted at putte alt hendes tøj, legetøj osv hen  

Anmeld

6. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Vi har værelset klar Eller dvs, vi har et værelse, hvor alle tingene er blevet stilt ind, og nu mangler jeg bare at rydde op, vaske tøj, samle ting og gøre klar.. Tænker lidt at jeg vil begynde på mandag i næste uge? Der har jeg ca 5½ uge tilbage Hvornår begynder i at vaske tøj?

Anmeld

6. juni 2012

projekt-ønskebarn

Jeg skal også lige have mine sidste eksaminer overstået næste uge så går vi igang med det sidste  

Håber i har lyst til at ligge billeder ind når i er færdige

Min mor har tilbudt at vaske tøj osv for os så det er hun gået igang med og de første størrelser ligger allerede klar i skabet Men mangler stadig at vaske lagener, tæpper, stofbleer og andre småting. 

Anmeld

6. juni 2012

Blirnokaldrigfru

projekt-ønskebarn skriver:

Jeg skal også lige have mine sidste eksaminer overstået næste uge så går vi igang med det sidste  

Håber i har lyst til at ligge billeder ind når i er færdige

Min mor har tilbudt at vaske tøj osv for os så det er hun gået igang med og de første størrelser ligger allerede klar i skabet Men mangler stadig at vaske lagener, tæpper, stofbleer og andre småting. 

Jeg skal nok li ligge nogle billeder op i næste uge engang

Ja, der er egentlig meget der skal vaskes!? og jeg vil dele mit meget præcist op i farver, så der blir til nogen vaske

Anmeld

6. juni 2012

projekt-ønskebarn

Glæder jeg mig til at se  

Lyder fornuftigt. Det fylder jo heller ingenting, det bette tøj  

Anmeld

6. juni 2012

Nattøs

hun skal sove inde hos os i flere år har kun et børneværelse og det er min stedsøns. men er da stille og roligt begyndt at gøre klar til hende der inde. 

Anmeld

6. juni 2012

BabyMama2

projekt-ønskebarn skriver:

Vi er selv så småt igang, hvor langt er i? Lig gerne billeder ind hvis i har lyst

Mig og min kæreste bor hjemme hos mig (min mor) sammen med resten af familien pga at jeg er 17 år og vil gerne forholde mig hjemme lidt endnu, vi bor også i et stort hus så det er intet problem.. Så her kommer der lige billeder af vores (min, kærestens og datters) værelse med stor altan

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juni 2012

projekt-ønskebarn

Hvor ser det fint og hyggeligt ud  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.