Hvad for en klapvogn skal vi vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Sakris

Nea85 skriver:

Jeg er fuldstændig enig! Vi er SÅ glade for vores

Hvis du vil have en med drejelige forhjul, er der f.eks. emmaljungs nitro city, som vi også havde kigget på. Men damen i forretningen solgte den ikke særligt godt, da den ikke kører så godt på f.eks. brosten, grus, sand og græs. Hun sagde, at det den nærmest var beregnet til var shoppeture i et storcenter med helt glatte gulve..

Hold da op. Nej det var ikke så godt solgt. Vi har en kombivogn med drejbare hjul. Det er vi bare så glade for. Vi synes begge det er så irriterende når vi bliver nødt til at bruge vores altanbarnevogn med faste. Så det er virkelig et meget stort ønske!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

sne190810

Jeg har en Teutonia - Mistral S.

Virkelig godt køb, og jeg er evig glad for den. Den er SÅ let vægtmæssig men også at køre med.

Min datter er knap 2år.

Den kan både vende den ene og den anden vej, drejbare hjul (som kan låses, hvis man vil have antidrejbare hjul) ryglænet kan ligges ned i 3 forskellige grader (hvis man kan sige det sådan) samt man kan lyne noget af kalechen af, så der kun er myggenet hvis det er varmt, så der kan komme luft/vind ind til barnet mens sover.

Du kan lægge forholdvis tunge ting ind under, jeg handler tit og har vare+taske  inden under.

Spørg endelig, hvis der er noget du vil vide. Men det er en knald god vogn

Anmeld

9. juni 2012

Sakris

sne190810 skriver:

Jeg har en Teutonia - Mistral S.

Virkelig godt køb, og jeg er evig glad for den. Den er SÅ let vægtmæssig men også at køre med.

Min datter er knap 2år.

Den kan både vende den ene og den anden vej, drejbare hjul (som kan låses, hvis man vil have antidrejbare hjul) ryglænet kan ligges ned i 3 forskellige grader (hvis man kan sige det sådan) samt man kan lyne noget af kalechen af, så der kun er myggenet hvis det er varmt, så der kan komme luft/vind ind til barnet mens sover.

Du kan lægge forholdvis tunge ting ind under, jeg handler tit og har vare+taske  inden under.

Spørg endelig, hvis der er noget du vil vide. Men det er en knald god vogn

Det lyder sgu smart  Den tror jeg lige jeg må kigge på!

Anmeld

9. juni 2012

eliasogmor

Nea85 skriver:

Jeg er fuldstændig enig! Vi er SÅ glade for vores

Hvis du vil have en med drejelige forhjul, er der f.eks. emmaljungs nitro city, som vi også havde kigget på. Men damen i forretningen solgte den ikke særligt godt, da den ikke kører så godt på f.eks. brosten, grus, sand og græs. Hun sagde, at det den nærmest var beregnet til var shoppeture i et storcenter med helt glatte gulve..

hmmm hun var da en mærkelig dame så... for min kører fint på græs, skov osv... måske er det ikke lige marken man skal vælge at gå over...men man kan godt..... jeg vil vælge emmaljunga nitro city....

Anmeld

9. juni 2012

blomst84

Emmajunga nitro City kan varmt anbefales hvis du skal i ujævnt terræn kan drejehjulene låses de kan sove i den til de er 3 år og den kan vendes... Det er det bedste køb vi har gjort os i hvert fald

Anmeld

9. juni 2012

Maja_4000

Vi har en Emmaljunga Nitro City og er suuuper glade for den

Plus'er:

+ Svinghjul
+ Indbygget myggenet
+ Vendbar overdel
+ Ryglænet kan ligges helt ned
+ Udluftning i kalechen
+ Hjulene kan låses hvis man skal køre lang tid på ujævnt underlag
+ Mulighed for at købe en Citybag så den kan bruges som barnevogn til nr. 2

Minus'er
- Den er lidt dyr
- Der er ikke så meget plads under den (vi har købt et net til at hænge på styret , det opvejer det så)

Hmm .. Det var det jeg lige kunne komme i tanke om  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.