Hvad for en klapvogn skal vi vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Sakris

Hej med jer tøser

Her er truntemusen ved at være halvandet år. Vi har en kombivogn, som vi har været rigtig glade for.... MEN, den er simpelthen ved at være for lille. Hun kan næsten ikke ligge i den mere og vi gad rigtig godt at hun kunne sove til middag i weekenderne i den nye klapvogn!

Så hjælp mig! Hvad kan I anbefale af klapvogne? Vores krav er at der skal have drejbart/drejbare forhjul og hun altså skal kunne sove i den til hun er 3 år (er det ikke deromkring de ikke bruger klapvogn mere?).

En bonus ville være hvis sædet kunne vende både mod styret eller væk fra, men det er bestemt ikke et krav!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Sakris

Slet ingen der kan anbefale en klapvogn?

Anmeld

5. juni 2012

Pige2009

Emmaljunga Cerox 2.0 Den har godt nok ikke svingbar hjul! Men ellers er det alletiders vogn som har alt andet

Anmeld

5. juni 2012

Nea85

Baagøe skriver:

Emmaljunga Cerox 2.0 Den har godt nok ikke svingbar hjul! Men ellers er det alletiders vogn som har alt andet

Jeg er fuldstændig enig! Vi er SÅ glade for vores

Hvis du vil have en med drejelige forhjul, er der f.eks. emmaljungs nitro city, som vi også havde kigget på. Men damen i forretningen solgte den ikke særligt godt, da den ikke kører så godt på f.eks. brosten, grus, sand og græs. Hun sagde, at det den nærmest var beregnet til var shoppeture i et storcenter med helt glatte gulve..

Anmeld

5. juni 2012

Pige2009

Nea85 skriver:

Jeg er fuldstændig enig! Vi er SÅ glade for vores

Hvis du vil have en med drejelige forhjul, er der f.eks. emmaljungs nitro city, som vi også havde kigget på. Men damen i forretningen solgte den ikke særligt godt, da den ikke kører så godt på f.eks. brosten, grus, sand og græs. Hun sagde, at det den nærmest var beregnet til var shoppeture i et storcenter med helt glatte gulve..

Lige præcis derfor valgte jeg den fra, da en i min Mødregruppe også klagede over, at den var elendig bare på lidt ujævne fortove

Anmeld

5. juni 2012

Nea85

Baagøe skriver:

Lige præcis derfor valgte jeg den fra, da en i min Mødregruppe også klagede over, at den var elendig bare på lidt ujævne fortove

Den ene fra min mødregruppe har også fortrudt sit valg. Jeg havde ikke tænkt over at underlaget havde så stor en betydning, jeg tænkte kun i forhold til sne
På den anden side mener jeg nok, at de små hjul kan låses, men så kunne man jo lige så godt have valgt f.eks. en Cerox
Og altså, det har jo aldrig været et problem for mig at dreje med barnevognen, der ikke har drejelige forhjul

Anmeld

6. juni 2012

Pige2009

Nea85 skriver:

Den ene fra min mødregruppe har også fortrudt sit valg. Jeg havde ikke tænkt over at underlaget havde så stor en betydning, jeg tænkte kun i forhold til sne
På den anden side mener jeg nok, at de små hjul kan låses, men så kunne man jo lige så godt have valgt f.eks. en Cerox
Og altså, det har jo aldrig været et problem for mig at dreje med barnevognen, der ikke har drejelige forhjul

Har virkelig været glad for min

Anmeld

6. juni 2012

Clisolka

Baagøe skriver:

Enig 

Anmeld

6. juni 2012

Pige2009

Babymor2010 skriver:

Enig 

......

Anmeld

6. juni 2012

MIWULA

Vi har en emmaljunga nitro city den har drejeforhjul også synes jeg den er ret bred i det så det ligner at en på 3 godt kan bruge den. Men ved det ikk da min søn kun er 14 måneder men vi ersuper glade for den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.