Ventetøj inkl bher: Sælges billigt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. august 2012

Malli

Malli skriver:

Er billede 29 den hvide og sorte by til venstre amme bh'er? Hvad skal di evt ha for de 2?

Er der stor forskel i str fra dem jeg lige har spurgt om, og så til dem du har i str J på billedet under?

?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

StineL

Malli skriver:

?

Jeg er ikke lige hjemme men skal nok undersøge, når jeg kommer hjem

Anmeld

17. august 2012

Malli

StineL skriver:

Jeg er ikke lige hjemme men skal nok undersøge, når jeg kommer hjem

Det lyder godt Hvad er din pris ellers for de 2 ( den sorte og hvide)

Anmeld

17. august 2012

Malli

Malli skriver:

Anmeld

17. august 2012

StineL

Malli skriver:

Er billede 29 den hvide og sorte by til venstre amme bh'er? Hvad skal di evt ha for de 2?

Er der stor forskel i str fra dem jeg lige har spurgt om, og så til dem du har i str J på billedet under?

Så er jeg kommet hjem

BHerne på billede 29 er ikke amme BHer. Størrelsen på billede 29 og 30 virker ens

Anmeld

17. august 2012

Malli

StineL skriver:

Så er jeg kommet hjem

BHerne på billede 29 er ikke amme BHer. Størrelsen på billede 29 og 30 virker ens

Virker omkredsen også som den samme? det lyder nemlig som et stort spring fra f til j

Hvad skal du ha for den sorte og hvide alene, så kigger jeg lige på de andre igen

Anmeld

17. august 2012

Malli

Malli skriver:

Virker omkredsen også som den samme? det lyder nemlig som et stort spring fra f til j

Hvad skal du ha for den sorte og hvide alene, så kigger jeg lige på de andre igen

De 3 sorte til venstre på billede 30, er det amme bh-er og kan du måle fra lukningerne og hen til den anden lukning, så kan jeg prøve at sammenligne med den jeg har nu fra change

Anmeld

18. august 2012

StineL

Malli skriver:

De 3 sorte til venstre på billede 30, er det amme bh-er og kan du måle fra lukningerne og hen til den anden lukning, så kan jeg prøve at sammenligne med den jeg har nu fra change

Ja de er amme BHer. Det er hele billedet

Hvis jeg lægger bherne fladt ned og måler dem når de er åbne, måler de 65 cm fra ende til anden.

Anmeld

18. august 2012

Malli

StineL skriver:

Ja de er amme BHer. Det er hele billedet

Hvis jeg lægger bherne fladt ned og måler dem når de er åbne, måler de 65 cm fra ende til anden.

Det er lidt svært at se, men er de 3 sorte til venstre helt magen til hinanden,? og hvor ligger du prismæssigt?

Anmeld

19. august 2012

StineL

Malli skriver:

Det er lidt svært at se, men er de 3 sorte til venstre helt magen til hinanden,? og hvor ligger du prismæssigt?

Det kan jeg godt forstå - jeg havde også lige svært ved at se forskel

Ja de 3 er ens. Hvad siger du til 50 kr stk + porto??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.